goloeilmanz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har et mystisk problem med laptopen. Etter at jeg logget av windows Vista og slo av maskinen vil den ikke starte opp igjen. Har aldri hatt noen slike problemer tidligere. Starter jeg opp maskinen på vanlig måte, henger den seg bare etter en stund (kommer ikke forbi boot logoen). -Har prøvd sikkerhets modus, det ender opp med bluescreen etter ca 10min loading. -Har prøvd å starte windows etter siste fungerende konfigurasjon, ingenting skjer. -Har prøvd feilsøkingmodus, henger seg bare ved oppstartlogo. -Har prøvd å aktivere recovery i BIOS å trykke ALT+F10 ved oppstart, det fungerer ikke. -Har prøvd å boote fra windows cd får å installere på nytt, det ender opp med at den henger seg etter en stund med lasting av installasjons filene. Noen som har en anelse hva dette kan være? Hardware feil? Takker for svar... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har nøyaktig samme problem med en Toshiba Satellite som jeg prøver å finne ut av for ei venninne. Eneste jeg ikke får er blåskjermen din, da her bare forblir skjermen svart etter windows har lastet litt. Lenke til kommentar
goloeilmanz Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Bluescreen jeg får når jeg kjører den opp i sikkerhetsmodus; "STOP: c000021a (Fatal System Error)" Error! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) How to troubleshoot a "STOP 0xC000021A" error Endret 18. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå