Gå til innhold

Drar denne PC'n AION online?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en ny laptop her om dagen, og den funker godt til en del spill.

Maskinen er en Acer Aspire 7738g med følgende speccs:

Intel Core 2 Duo - t6600(2,2GHz)

NVIDIA GeForce GT 250M 1GB (deler også minne med ram?)

4gig ram

500gb HDD.

Kjører da på 1600*900 i oppløsning.

Har ikke noe særlig peiling på hva spillet krever, men Can You Run It? viste at det skulle gå bra. Men da kommer det ann på hvilken grafikk jeg må kjøre på : p

Noen som har ett clue?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal gå fint det der :) Jeg kjører da Age of Conan med min PC, så da tar du lett Aion med den der. PCen min er noe drit :p

Intel Pentium 4 3GHz Prescott

GeForce 7300GT 256MB

1,5GB RAM

EDIT: Pentium 4 naturligvis, ikke Pentium 3 :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jojo, men spørsmålet er jo om jeg vil få FPS dropp med en gang jeg vrir kameraet : p

Drar lett WoW, mens Warhammer var det litt værre med. Dog Warhammer er ikke noe for meg.

Nei. PCen din drar Aion. Bruk anbefalte grafikkinnstillinger eller litt lavere. Jeg pleier å skru av skygger, eller i alle fall sette ned kvaliteten på skygger, og hjelper veldig! Uansett, PCen din holder i massevis! :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jojo, men spørsmålet er jo om jeg vil få FPS dropp med en gang jeg vrir kameraet : p

Drar lett WoW, mens Warhammer var det litt værre med. Dog Warhammer er ikke noe for meg.

Nei. PCen din drar Aion. Bruk anbefalte grafikkinnstillinger eller litt lavere. Jeg pleier å skru av skygger, eller i alle fall sette ned kvaliteten på skygger, og hjelper veldig! Uansett, PCen din holder i massevis! :)

Okei : ) Da skal jeg se om jeg får tak i en trial-key, og få prøvd det : )

Lenke til kommentar
Aion er ikke et like fullverdig MMO som WoW. Det føles veldig lite og trangt.

Er liksom ikke en åpen verden med mange muligheter.

I lol'd...

Hvorfor? har du prøvd Aion?

Jeg har prøvd det og har skapt en mening ut fra min erfaring i spillet.

Aion føles veldig lineært og trangt. Verden er ikke stor og det er såvidt det er mulig å gå utenfor veiene før du treffer veggen på kartet.

Jeg spilte bare opp til rundt level 20, så kan hende det blir noe bedre etter dette, men jeg føler ikke at Aion er et fullverdig MMO som f.eks WoW eller Lotro.

I WoW og Lotro kan man gå hvor som helst og gjøre hva som helst uten at man treffer slutten av kartet med det første.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

At LOTRO er bedre, kan jeg nok si meg enig i; men jeg synes ikke WoW er noe bra i det hele tatt. Joda, det er et godt gjennomført MMO i så og si alle faktorer, men allikevel appellerer det ikke til megt i det hele tatt. Dette kan skyldes at jeg aldri spilte WarCraft noe særlig. Likte det ikke noe spesielt. Men det var bra spill, for all del.

Om en kamerat spør meg om jeg vil være med han og spille WoW, svarer jeg glatt ja, fordi jeg liker MMOs, og hvis jeg har med kamerater på det, blir så mye morsommere.

Men, jeg tror Aion er et bedre underholdning for meg enn WoW noen gnag kommer til å være.

Angående det med enden av kartet. Har du nådd enden av kartet på WoW? Terst SWG, da blir du glad! Du er flink hvis du finner enden av sdet spillets kart :p

Lenke til kommentar
At LOTRO er bedre, kan jeg nok si meg enig i; men jeg synes ikke WoW er noe bra i det hele tatt. Joda, det er et godt gjennomført MMO i så og si alle faktorer, men allikevel appellerer det ikke til megt i det hele tatt. Dette kan skyldes at jeg aldri spilte WarCraft noe særlig. Likte det ikke noe spesielt. Men det var bra spill, for all del.

Om en kamerat spør meg om jeg vil være med han og spille WoW, svarer jeg glatt ja, fordi jeg liker MMOs, og hvis jeg har med kamerater på det, blir så mye morsommere.

Men, jeg tror Aion er et bedre underholdning for meg enn WoW noen gnag kommer til å være.

Angående det med enden av kartet. Har du nådd enden av kartet på WoW? Terst SWG, da blir du glad! Du er flink hvis du finner enden av sdet spillets kart :p

WoW er generelt sett ganske mye større enn Aion da; og hele verdenen føles ganske mye mer "åpen" - hvertfall etter min egen erfaring.

Nå kan det nevnes at jeg ikke spilte Aion så vanvittig masse da, bare i beta frem til lvl 30ish - så har ingen anelse om hvordan high-level/endgame er i det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...