sunny09 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei hei... Jeg registrer at det er flere som har skrevet om dette her. Har sendt etter telenor oppsettet, men dette funker ikke. Får meldingen: Multiemediameldingen ikke sendt.. Det funker av og til å motta, men ikke å sende.. Noen som har noen gode tips?? Det hadde vært fint...! Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Gå inn på www.dintelefon.net og se på MMS opsett... Etter jeg gjorde det på min 7250 virket det perfekt! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Gå inn på www.dintelefon.net og se på MMS opsett... Etter jeg gjorde det på min 7250 virket det perfekt! har selv gjort dette på min 7250, og det fungerer ikke. Alle innstillingene er slik: MMS-oppsett Netcom Gå inn i menyen [Meny - Meldinger - Meldingsinnst. - multimediemeld.] Lagre sendte meldinger: Nei Tillat mottak av multimediemeld.: I Hjemmenettverk Innk.multimediemeldinger: Hent Tilkoblingsinnstillinger Rediger aktive innst. Innstillingsnavn: "Netcom MMS" Startside: "http://mmsc/" Tilkoblingstype: Kontinuerlig Databærer: GPRS GPRS-Tilgangspunkt: "mms.netcom.no" IP-Adresse: "212.169.120.5" Godkjenningstype: Normal Brukernavn: "mms" Passord: "netcom" Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har telenor, men d betyr jo ikke noe, siden du kan jo velge.. Jeg vet ikke... forresten, off topic: Er sense telenor eller netcom, en venn lurer... Lenke til kommentar
sunny09 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Prøv djuice da vel.... Er det jeg bruker, funker ikke.. Lenke til kommentar
sunny09 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Gå inn på www.dintelefon.net og se på MMS opsett... Etter jeg gjorde det på min 7250 virket det perfekt! Prøvd dette oxo..Funkar inte.. Lenke til kommentar
sunny09 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Tror jeg har prøvd det som kan prøves..Ingen med noe nytt? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Skyter i mørket her.. Du har ikke valgt å sende gjennom en gprs konto eller noe annet slikt som ikke stemmer da? Hvis MMS oppsettet er riktig (MMS NOKIA til 1999) så er de jo riktige. Da er det noe annet som er feil.. og neste på stigen blir jo da tilkoblingen. Lenke til kommentar
sunny09 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Har fått til oppkoblingen for nå for jeg sendt, men den vil ikke ta imot.. Står og blinker en stund for å ta imot, men så er det ingenting mer som skjer.. Irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå