MissKunoichi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Håper det er noen smarte hoder her inne som kan hjelpe meg Har nettopp kjøpt meg ny stasjonær data og skjerm, og nylig oppgraderte jeg til fra Windows Vista til Windows 7 da jeg håpte dette ville løse mine problemer. Når jeg f.eks holder musepekeren over en mappe som skal vise innhold, så er firkanten som kommer frem blank og uten tekst. Det samme skjer ofte ved høyreklikking av musa også (kan ikek lese innholdet i boksen) samt når jeg trykker på Bookmarks eller generelt holder musepekeren over icon som normalt skal vise tekst. Dersom jeg f.eks spiller spill eller er på en side som facebook, så må jeg konstant være borti musa for at siden eventuelt skal loade eller for å kunne se animasjon som "rører" på seg. Lastet ned nye drivere til skjermkortet igår, men dette løste dessverre ikke problemet.. Litt off-topic, men Page Dovn /Page up tastene fungerer heller ikke... Maskinen virker fremdeles ganske så treig, og håper på noen råd. Jeg trodde det var Windows Vista som var skyld i trieg maskin, men Windows 7 lever ikke helt opp til forhåpningene mine selv om det er atskillig bedre. Takk for eventulle tips ^_^ Lenke til kommentar
euph Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Siden du har kjøpt ny PC regner jeg med at du har decent innmat, og isåfall skal win7 flyte knirkefritt. Problemene du beskriver virker uansett veldig merkelig. Jeg klarer ikke relatere de til noe hardware basert feil, så for meg høres det nesten ut som du bør forsøke en fersk reinstall av windows. Om du har mulighet, bør du returnere den og la de du kjøpte den av utbedre feilen. Lykke til! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan være en driverproblematikk. Er alle hardwaredrivere installert (og av nyeste utgaver)? Lenke til kommentar
MissKunoichi Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Kan være en driverproblematikk. Er alle hardwaredrivere installert (og av nyeste utgaver)? Jeg vil tro det.. har dessverre ikke mye peiling på dette, men problemet som jeg beskrev kommer og går. Takk for tips til dere begge. Får vel bare leve med en maskin som tilsynelatende lever sitt eget liv ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå