Gå til innhold

Spillertråd: 4. Owen Hargreaves

Latias

Anbefalte innlegg

Haha, er så artig å lese diskusjonene mellom Game/Hyrlen/randoms VS Limbeck. God underholdning på sitt beste :)

Hehe :)

Hahaha, dont feed the troll? Sammenligne tankegodset av å drepe foreldrene sine med å ønske Hargreaves noe bedre enn å trene for ingen nytte? :yes:

Ikke helt riktig. Jeg sammenliknet dette:

"Når et arbeidsforhold ikke fungerer er det best for begge parter at det opphører, slik er det i arbeidslivet. Jeg vet ikke hvordan erfaringer du har derfra, men at noen går som femte hjul på vogna er ikke bra for noen av partene."

Med det jeg sa.

overdrevet selvfølgelig, men jeg mener at poenger kommer så tydelig frem når man overdriver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<Når et arbeidsforhold ikke fungerer er det best for begge parter at det opphører, slik er det i arbeidslivet. Jeg vet ikke hvordan erfaringer du har derfra, men at noen går som femte hjul på vogna er ikke bra for noen av partene.

For meg er Manchester United mere enn en bedrift. Det der er så psykopatisk kaldt at det er skremmende

Jeg drepte foreldrene mine fordi jeg ikke hadde bruk for dem mere

Ja det er en mer enn en bedrift, Premier League krever så mye mye mer enn den vernabedriften du må jobbe i og arbeidslivet generelt. Hargreaves får den støtten han trenger, og alt blir lagt til rette for at han skal komme tilbake. Likevel, kan han ikke prestere som fotballspiller i klubben så har han vel strengt tatt ikke noe der å gjøre? Vi er ikke NAV, det er verken sunt for klubben eller han slik det er blitt.

Du drepte foreldrene dine? Her snakker vi argumenteringsteknikk :)

Edit: Hvorfor gidder jeg. Tenk at jeg brukte min post nr 10,000 på dette. Blæ.

edit2: Enda mer blæ. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12091

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

I Hargreaves sin første sesong vant vi PL og CL. Han deltok ikke så mye som vi kanskje skulle ønsket, men han bidro absolutt i noen avgjørende situasjoner. Han var topp 3 i CL-finalen, og hvem kan vel glemme frisparket mot Arsenal på Old Trafford.

OT: Jeg merker jeg blir mer provosert når andre lags supportere kritiserer våre spillere enn når kritikken kommer innenfra. "Ja, han er kanskje et tabbekjøp, men han er vårt tabbekjøp", eller noe lignende.

Glemmer aldri det målet, tviler på at det blir så mange kamper på ham, skader, skader og atter skader. Men ja, han var der for oss da vi spesielt trengte ham. Så ut som om han kunne ha blitt frisparktaker, særlig nå når vi ikke har Ronaldo lenger.

Drar man damer av slikt kanskje?

Hva har det med saken å gjøre? United fans har rett til å vite om hva som skjer med ham, særlig når karrieren hans står i fare.

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre? United fans har rett til å vite om hva som skjer med ham, særlig når karrieren hans står i fare.

Du mener at vi har rett til å vite når legen bestemmer at spillerne skal spille en kamp?

Eller synest du legen kunne holdt seg til det han skal og drite i laguttak? Slik som Hoff mente...

Lenke til kommentar

Du mener at vi har rett til å vite når legen bestemmer at spillerne skal spille en kamp?

Eller synest du legen kunne holdt seg til det han skal og drite i laguttak? Slik som Hoff mente...

Om de ikke vet når han skal spille kamp, men de tror de tikke blir på lenge, hva skal de si? Ingenting? Selv om han skal legge opp skal de si ingenting? Så når f.eks. Berbatov skader seg, skal de ikke si noe? Late som ingenting kanskje?

Lenke til kommentar

Om de ikke vet når han skal spille kamp, men de tror de tikke blir på lenge, hva skal de si? Ingenting? Selv om han skal legge opp skal de si ingenting? Så når f.eks. Berbatov skader seg, skal de ikke si noe? Late som ingenting kanskje?

De skal få lov å si hva pokker de vil om helsa til Owen. Men legen til Owen som ikke har noen tilknytning til United kan holde seg for god til å "ta ut laget" til united. Det er saf sin jobb.

Det er det denne saken handler om.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de i det hele tatt si noe som helst?

Altså late som ingenting?

Fotballspillere er ikke privatpersoner når de er på jobb. Når de er på trening eller på kamp, er de mer offentlige enn private. Eller om de f.eks. blir syke, kommer de ikke til jobb, og da får vi vite om det.

Uansett så står det nok mer enn bare lønn og varighet og slikt på kontrakten. Pluss at blir de behandlet av Uniteds leger, eller leger på vegne av United, får vi vite det. Men det er ikke legene som sier det til media, det er det klubben gjør.

Lenke til kommentar

Det vi diskuterer her er da vitterlig situasjonen der legen gikk ut i media og sa at hargreaves skulle spille helgens kamp for et par mnd siden? Saf gikk ut i media og sa at det var han som tok ut laget, ikke legen til hargreaves....

Hvertfall det eg diskuterer.....

Hva du snakker om aner ikke eg.

Lenke til kommentar

Det vi diskuterer her er da vitterlig situasjonen der legen gikk ut i media og sa at hargreaves skulle spille helgens kamp for et par mnd siden? Saf gikk ut i media og sa at det var han som tok ut laget, ikke legen til hargreaves....

Hvertfall det eg diskuterer.....

Hva du snakker om aner ikke eg.

Vel, hvis du diskuterer det, hadde det vært enkelere å forstå når du hadde sagt det på en slik måte...

Lenke til kommentar

Gjør det enkelt for deg å finne tweeten vi snakker om:

Spoke to Dr Richard Steadman - says he does expect his patient #hargreaves to play for #manutd at weekend

SAF er visst forbanna på han legen da det aldri var planen, men nå har Hargreaves fått en legg skade, så da er det vel uansett uaktuelt...

Selvsagt er det uaktuellt. Det var vel aldri aktuellt til å begynne med. Mannen har jo ikke spilt på reservelaget engang.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor legen sier slikt til media. Er det så jævlig fett å se navnet sitt på trykk i en "high profile"-sak? Drar man damer av slikt kanskje?

Så kommer du inn i bildet:

Neste gang kanskje du kan lese litt før du snakker om helt andre ting?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...