Gå til innhold

Spillertråd: 4. Owen Hargreaves

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det har blitt tatt opp her, men leste noe tidligere i dag om at Hargreaves sa at dette var hans siste forsøk på å komme tilbake for fullt, og at flere setbacks trolig betyr at han legger opp. Klarer ikke å finne tilbake til siden desverre.

Å stole på en Looserpool supporter er noe av det dummeste en kan gjøre

Nja, jeg har ikke fått ei kasse øl enda :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt tatt opp her, men leste noe tidligere i dag om at Hargreaves sa at dette var hans siste forsøk på å komme tilbake for fullt, og at flere setbacks trolig betyr at han legger opp. Klarer ikke å finne tilbake til siden desverre.

Å stole på en Looserpool supporter er noe av det dummeste en kan gjøre

Herregud...

Lenke til kommentar

Selvsagt er det uaktuellt. Det var vel aldri aktuellt til å begynne med. Mannen har jo ikke spilt på reservelaget engang.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor legen sier slikt til media. Er det så jævlig fett å se navnet sitt på trykk i en "high profile"-sak? Drar man damer av slikt kanskje?

Lenke til kommentar

Sunny kom tilbake etter alvorlige kneskader

Når Solskjær først fikk et alvorlig tilbakeslag la han opp nesten på dagen.

Det hadde nok mest med alderen å gjøre. Hadde han vært 28 hadde han neppe lagt opp. Var vel prat på at SAF hadde tatt en prat med han og lovet han en stilling i klubben?

Lenke til kommentar

Sunny kom tilbake etter alvorlige kneskader

Ikke etter flere operasjoner i to knær. Heller ikke etter flere alvorlige tilbakeslag over tid. Når Solskjær først fikk et alvorlig tilbakeslag la han opp nesten på dagen.

Hargreaves har en skade i leggen, det er ingen grunn til å tro at dette er et tilbakefall. Fyren har vært ute i årevis, og har begynt i full trening igjen de siste ukene. Jeg synes det er rimelig å regne med at han plukker opp en del småskader i den situasjonen han er i nå, kroppen er nok ikke vandt til alle de brå bevegelsene og vendingene.

Har ikke Hargreaves hatt tilbakefall? haha. Mannen har jo hatt ihvertfall to alvorlige tilbakefall, et som krevde nye operasjoner. Jeg snakker ikke om det han har nå, han som g.Neville og flere før han vil selfølgelig få småskader siden kroppen ikke er tilvendt påkjenningen av å spille fotball igjen. Det er likevel banalt å tro at denne mannen noensinne vil komme tilbake for fullt, spør spillere som Ronny Johnsen om hva slike skader i knærne gjør for en fotballkarriere.

At Solskjær var eldre når han la opp er en ting, det spilte selvfølgelig en rolle. likefullt var han kapabel til å stikke fingeren i jorda å si at nok var nok. Hargreaves føler nok at han noe å bevise, men det er blitt mer for seg selv enn det er for oss. Jeg hadde blitt mer glad enn lei meg om han la opp i morgen. Både for hans del og klubbens del.

Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at han ikke har hatt tilbakefall, alle vet at han har det. Jeg skrev at denne skaden han har nå, ikke er et tilbakefall. Noe det ikke er. Jeg sa heller ikke noe om hvor god Hargreaves vil være når/hvis han kommer tilbake for fullt, så jeg skjønner i det hele tatt ikke hva du vil fram til.

Lenke til kommentar

Nei, du skriver det som om jeg mener han har hatt et tilbakefall med hans nåværende skade med denne setningen "Hargreaves har en skade i leggen, det er ingen grunn til å tro at dette er et tilbakefall.". Kanskje jeg tok det på feil måte, isåfall greit :) Du tar et utgangspunkt i at jeg mener han burde lagt opp etter den nåværende skaden, jeg mener han skulle lagt opp for lenge siden (før forrige operasjon). Dog skal det sies at jeg absolutt skulle ha sett han tilbake i full mundur, jeg håper også at denne fantasien skjer. Likevel har jeg minimal tro på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok, vi snakket litt fordi hverandre der. Jeg har tro på at han faktisk kommer tilbake denne gangen. Om det er rasjonelt er vel tvilsomt, men de siste rapportene om hvor dedikert han er, og hvor hardt han jobber, har overbevist meg nok en gang. Reservelaget begynner vel å spille kamper igjen om noen uker, håper han kan prøve seg der så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Hva han tenker? Hva prater du nå om? Jeg gjør som alle andre mennesker når det kommer til slike ting, jeg synser og antar. Hargreaves føler at han har noe å bevise, det krever ikke en doktorgrad innen psykologi for å komme med en slik påstand.

Jeg skriver at jeg hadde blitt mer glad enn lei meg, du tolker det som at jeg blir direkte glad. Du må seriøst tenke mens du leser, ikke bare utbasunere i vilden sky.

Når et arbeidsforhold ikke fungerer er det best for begge parter at det opphører, slik er det i arbeidslivet. Jeg vet ikke hvordan erfaringer du har derfra, men at noen går som femte hjul på vogna er ikke bra for noen av partene.

Lenke til kommentar

Å herregud. vel først:

<Jeg skriver at jeg hadde blitt mer glad enn lei meg, du tolker det som at jeg blir direkte glad. Du må seriøst tenke mens du leser, ikke bare utbasunere i vilden sky.

Denne passer perfekt på deg

<Når et arbeidsforhold ikke fungerer er det best for begge parter at det opphører, slik er det i arbeidslivet. Jeg vet ikke hvordan erfaringer du har derfra, men at noen går som femte hjul på vogna er ikke bra for noen av partene.

For meg er Manchester United mere enn en bedrift. Det der er så psykopatisk kaldt at det er skremmende

Jeg drepte foreldrene mine fordi jeg ikke hadde bruk for dem mere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...