Gå til innhold

Spillertråd: 4. Owen Hargreaves

Latias

Anbefalte innlegg

I Hargreaves sin første sesong vant vi PL og CL. Han deltok ikke så mye som vi kanskje skulle ønsket, men han bidro absolutt i noen avgjørende situasjoner. Han var topp 3 i CL-finalen, og hvem kan vel glemme frisparket mot Arsenal på Old Trafford.

OT: Jeg merker jeg blir mer provosert når andre lags supportere kritiserer våre spillere enn når kritikken kommer innenfra. "Ja, han er kanskje et tabbekjøp, men han er vårt tabbekjøp", eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet han er god da, for all del.

Latias, det er vell ikke akkurat Aquilani alene sin skyld at han ikke har fått spille så mye.

På samme måte kan man si at Hargreaves sin feil at han ble skadet, men var det kneet han hadde slitt med tidligere også?

Lenke til kommentar

No har vel ikkje Aquaman så mykje her inne å gjere, men han har vel vore tilgjengelig eindel meir enn han har vorte brukt, har han ikkje?

Virkelig godt å ha Hazza tilbake. Fantastisk fotballspelar når han er i form, og samstundes så kan han bekle ei heil rekke forskjellige roller i laget, litt som ein O'Shea med bedre teknikk. Håper verkeleg at han kan få komme tilbake til noko som liknar det vi såg av han i 07/08, det unnar eg han verkeleg. Berre satse på at han klarar å ta det rolig nok no når han endeleg er tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enten Hazza eller O'Shea sitter på benken i morgen. Den av de som ikke gjør det, vil være med i troppen mot Bayern. Flott å ha begge tilbake, men gleder meg aller mest til å se Hazza. Han er helt rå, fy faen som jeg har savnet han. Forventer ikke all verden av noen av dem, men det blir bare herlig å se dem igjen. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vet ikke om det har blitt tatt opp her, men leste noe tidligere i dag om at Hargreaves sa at dette var hans siste forsøk på å komme tilbake for fullt, og at flere setbacks trolig betyr at han legger opp. Klarer ikke å finne tilbake til siden desverre.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt tatt opp her, men leste noe tidligere i dag om at Hargreaves sa at dette var hans siste forsøk på å komme tilbake for fullt, og at flere setbacks trolig betyr at han legger opp. Klarer ikke å finne tilbake til siden desverre.

Å stole på en Looserpool supporter er noe av det dummeste en kan gjøre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...