Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 4. Owen Hargreaves Fullt navn: Owen Lee Hargreaves Kallenavn: Hazza Nasjonalitet: Engelsk Født: 20. januar 1981 Fødested: Calgary, Canada Posisjon: Defensiv midtbane/høyrekant/høyreback Høyde: 180 cm Vekt: 73 kg Overgang: 1. juli 2007 fra Bayern München (£17,000,000) Kontrakt: 30. juni 2011 United-debut: Premier League, 19. august 2007, mot Manchester City (B) 0-1 Klubber: 2000-2007: Bayern München 2007-: Manchester United Ungdomsklubber: 1994–1997: Calgary Foothills 1997–2000: Bayern München Informasjon om spilleren: Etter mange måneder med rykter, ble Owen Hargreaves omsider klar for United i mai 2007. Han kom fra Bayern München for £17m, og han mente selv at det var "possibly the longest-running transfer saga". Da var han en av de beste defensive midtbanespillerne i Europa, og hadde vunnet hele fire Bundesliga-titler med Bayern. Etter å ha blitt preget av skader, viste Hargreaves hva han var god for i andre del av den legendariske 07/08-sesongen. Flere fantastiske prestasjoner både på midtbanen og på høyrebeck gjorde han ganske varm i United-trøya allerede etter første sesong. I sesongen 08/09 fikk Owen kun tre kamper, på grunn av kneskaden han slet med. Etter det har han enda ikke kommet helt tilbake, men nå er han tilbake i full trening. Hargreaves vil være klar for førstelagsspill ganske snart, noe som vil være veldig viktig for en United-klubb på jakt etter sin fjerde strake ligatittel. Med Hargreaves på banen får man rutine, energi, entusiasme og engasjement. Uansett om han spiller med Scholes, Carrick eller Anderson, vil midtbanen som regel fungere fantastisk. Dette er en mann Manchester United virkelig har savnet de siste to årene. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg har virkelig savnet Hazza, den gutten er fantastisk på sitt beste. Jeg er ikke helt oppdatert på skadesituasjonenen hans, når kan vi forvente å se han i aksjon for førstelaget igjen? Endret 18. januar 2010 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Digger Hazza, min favorittspiller på sentralmidt og han spiller også knall på høyrebacken og de gangene han har prøvd seg på høyrekanten. LADD for å få han tilbake for fullt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har virkelig savnet Hazza, den gutten er fantastisk på sitt beste. Jeg er ikke helt oppdatert på skadesituasjonenen hans, når kan vi forvente å se han i aksjon for førstelaget igjen? Vært i full trening med førstelaget i noen uker nå. Muligens i februar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hazza på banen i løpet av noen uker Gleder meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Han ligner litt på han der matteduden i Numb3rs... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Han ligner litt på han der matteduden i Numb3rs... I hvert fall på det bildet der :!: Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Han ligner litt på han der matteduden i Numb3rs... Haha, endelig noen andre som ser det. Syns han er klin lik Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Noe nytt om situasjonen til vårt kjære skademareritt? Endret 22. februar 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hørt at det kan være at han er kampklar så "nærme" som litt over halvveis i april, men ikke noe er sikkert enda. Jeg er mest redd for at han ikke blir å se før pre-season, men tror nok at jeg bekymrer meg for mye. Eller så er det noe rart med denne klubben vår. Det er en del spillere som har vist seg å være dritgode i andre klubber, men hos oss, så kan det virke som at de konstant går skadet. Med en gang det skjer en transfer derimot, så er de nesten aldri skada og presterer ypperlig. Det virker ihvertfall sånn, selv om tallene ikke alltid sier det samme. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ikveld er det store muligheter for at Hargreaves spiller, skulle bare ønske det var mulig å se kampen Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Går ikkje den på MUTV? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Eller Viasat Fotball? Er jo en meget United-vennlig kanal. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Endelig har han gjennomført en reservekamp. Rett og slett meget gledelig. Se her selv =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Helt rått. Fantastisk at han er tilbake. Kommer nok ikke til å spille så mye, men blir en viktig brikke mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvor lenge holder kjeksen nå da? Har dere virkelig tro på at han forblir skadefri? Jeg kjenner ikke detaljene i selve kneskaden. Hvor mye har han hevet i lønn på denne tiden? 17 mill £ gitt i innkjøp, og dere ler av oss? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Han har delvis levd opp til den prisen. I sin første sesong var han fantastisk, ikke hans feil at beina er laget av kjeks. Hva har Aquaman gjort, utenom å ha slått nedrykksklare og hardt rammede Pompey? Og sendt laget til en kvartfinale i selveste Europa League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå