Gå til innhold

Hjelp til valg av Ny bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ute etter en ny bærbar pc. Jeg vil ikke betale mer enn 7000 kr for den, men kan jeg få litt hjelp til å velge eller noen gode tilbud dere har?

Jeg hadde tenkt å bruke den til vanlig bruk, men kanskje noen spill på, men for det meste surfing og se film osv. Vet ikke hvilke merke som er best, men har sett på Acer og HP og mange andre, men er det noen merker som dere mener er mye bedre enn de andre, eller er mye billigere?

Tenkte at jeg kunne ta med noen av mine krav:

Må enten være 15,6" eller 17" skjerm, minst 500 gb hardisk, burde helst være HDMI inngang og en brukbar prosessor.

Takker for hjelp :)

Endret av Rogerinho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er ute etter en ny bærbar pc. Jeg vil ikke betale mer enn 7000 kr for den, men kan jeg få litt hjelp til å velge eller noen gode tilbud dere har?

Jeg hadde tenkt å bruke den til vanlig bruk, men kanskje noen spill på, men for det meste surfing og se film osv. Vet ikke hvilke merke som er best, men har sett på Acer og HP og mange andre, men er det noen merker som dere mener er mye bedre enn de andre, eller er mye billigere?

Tenkte at jeg kunne ta med noen av mine krav:

Burde helst være en 15,6" skjerm, minst 500 gb hardisk, burde helst være HDMI inngang og en brukbar prosessor.

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...