Dernel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Ja så var det den hersens bilen igjen da Nå har batteriet ladet seg ut, enten fordi den har stått siden romjulen i -30 eller så har jeg noe som stjeler strøm når den ikke går. Dette med at alarmen går har skjedd før, hvis jeg låser opp bilen fysisk med nøkkelen i stedet for sentrallås, så går den. Dette må jeg jo da gjøre nå som ikke bilen har nok strøm til å bruke sentrallåsen for å få åpnet panseret, slik at jeg kan lade batteriet mitt. Når jeg nå skal lade batteriet så går alarmen noen sekunder etter at jeg har slått på "startern", har nå tatt av plusspolen slik at jeg kan lade i fred. Noen som har en forklaring på hvorfor det er slik? EDIT: Er forøvrig en Audi A4, moren min har Golf og der skjer det samme hvis hun bruker nøkkel i stedet for sentrallås. Endret 18. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Alarmen er koblet opp mot sentrallåsen, derfor vil den gå når du låser opp en enkelt dør. Hadde den ikke vært koblet opp mot sentrallåsen måtte du hatt en egen fjernkontroll til alarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå