PeNtA Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 også et forsøk på å få bortskjemte småunger til å drikke melk.. det tror jeg og.. de begynte med sjokomelk, så kom jordbær og banan.. men siden det heller ikke er stas lenger så slår de nå til med cola! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 har ikke drikket ren meelk på 5 år eller noe .. smaker vondt Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 men ingen ting kan erstatte den GODE cola smaken addicted forever Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Melk skal være melk. Drikker ikke så veldig mye melk lengre i ren form. Drikker proteinshaker ol (trening) så det går normalt en liter melk om dagen. Smaker ikke godt skal jeg love dere. Tenk dere å styrte 4dl melk (morgenposjonen) fra et svæært glass med veit når du må trekke pusten oser det en helt forjævlig smak av honning igjennom kroppen slik du rister i hele deg. Huff. Glad jeg ikke drikker denne gørra om sommeren Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 coca-cola kan ikke erstattes joda.. det heter "pepsi". Er helt enig Cola føles som om du har drukket ett kg med sukker? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har noen av dere smakt ren gjeit melk? Det smaker PY! Jeg spydde no helt får jævli, hadde det ikke vært for at jeg fikk 200 spenn for det skulle jeg aldri ha drikt den kvartliteren! blæ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå