hingsten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Såg reklame på MTV der det var melk med cola smak. Reklamen var svensk, men jeg har ikke sett den typen melk i norge. Noen som har smakt det? Høres jo helt for jevli ut! Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 alså det er noen som ikke helt har forstått det... coca-cola kan ikke erstattes Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hahah.... Vi hadde jo "OX" her for ei go stund siden. Der var det iallefall lakris og mange andre smaker.. jeg brukte å kalle det for "OXE MELK!" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det som slo ann på meg var at dem i Toten selger "Tine HEIL" melk.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det som slo ann på meg var at dem i Toten selger "Tine HEIL" melk.. Sikker på at det ikke var Tone Heil melk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 coca-cola kan ikke erstattes joda.. det heter "pepsi". Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 coca-cola kan ikke erstattes joda.. det heter "pepsi". Nei! pepsi er blasfemi i ren utførelse...coca-cola oppfant cola drikken og alle andre er kopier av et mirakel...det kan aldri gjentas . Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 coca cola er drit godt. Litt dritt at det ikke fins vanlig cola med lemon smak enn light pisset. Og naar de foerst skal lage ekte coca cola lemon haaper jeg at det blir paa glassflaske!!! coca cola paa glass slaar alt!! boks gaar greit, mens plastik kun driks i noed. har i mine dager her nedi korea drukket i snitt 5 2 dl bokser med coca cola til dagen. disse boksene faar du for ca 2 kr Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Å få melk med cola smak blir det samme som å lage brus av melk med kun kullsyre, og det har jeg prøvd, det smakte DRITT Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil ha cola med melkesmak! NÅ! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Å få melk med cola smak blir det samme som å lage brus av melk med kun kullsyre, og det har jeg prøvd, det smakte DRITT er det mulig da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 joda.. det heter "pepsi". najs smiley Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil ha cola med melkesmak! NÅ! du får klare deg med vanilje smak inntil videre da Lenke til kommentar
Fry Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 melk med colasmak, æsj. melk skal smake melk, nå får små drittunger lære seg å drikke melk Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Coca Cola er den eneste cola brusen. Den eneste . Pepsi er så fælt og fryktelig at skammen over å vite at drikken eksisterer er stor. Makkverk av noe som skal prøve å utgi seg for en konkurrent til almighty Coca Cola. Til topicen: Fysj og fy. Har drukket melk og Coco Cola blandet og det smaker i hvertfall dritt! Ta et halvt glass melk og den andre halvparten Coca Cola, svelg det rett ned og kjenn den fantastiske følelsen av væske som prøver å hoppe opp samme veien den kom ned fra... Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 coca-cola kan ikke erstattes joda.. det heter "pepsi". Pepsi hører til hos Coca-cola kan ikke erstattes Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Å få melk med cola smak blir det samme som å lage brus av melk med kun kullsyre, og det har jeg prøvd, det smakte DRITT er det mulig da? det er bare å tilsette kullsyre Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Cola gaar ann dersom den er uber-kald , utenom det smaker den herk . Ekkelt belegg paa tennene for man ogsaa . Appelsin juice er best Melk med cola smak Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 også et forsøk på å få bortskjemte småunger til å drikke melk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå