Gå til innhold

Treningsprogram til en utrent 17åring?! :O

Joowi

Anbefalte innlegg

HEI!

jeg har lenge dreve med hjemmetrening, men aldri fått noes ærlig ut av det :/ Det kan vel hende fordi jeg ikke er den storspisern jeg burde ha vært... vekten min er på kun 55kg og jeg er 176cm høy :S

Hvordan kan jeg øke muskelmassen raskt? og hva kan en gutt som meg begynne spise?

Jeg fokuserer veldig på overkropp.. men vil veldig gjerne ha noe ut av døm tynne bena mine Og ;)

Kan noen hjelpe meg? :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEI!

jeg har lenge dreve med hjemmetrening, men aldri fått noes ærlig ut av det :/ Det kan vel hende fordi jeg ikke er den storspisern jeg burde ha vært... vekten min er på kun 55kg og jeg er 176cm høy :S

Hvordan kan jeg øke muskelmassen raskt? og hva kan en gutt som meg begynne spise?

Jeg fokuserer veldig på overkropp.. men vil veldig gjerne ha noe ut av døm tynne bena mine Og ;)

Hva slaks hjemmetrening har du drevet med? Eneste måten å øke muskelmassen raskt er nok å trene på helsestudio. Finn ut hva du tar i de forskjellige øvelsene (Benkpress, Knebøy, Markløft, og eventuelt biceps, stangroing, skråbenk.) så når du har funnet ut det, kan du begynne å tenke på hvor mye du skal trene med og hvor mange repitisjoner. Spis egg,kylling, kalkun , fisk, drikk melk.

Lenke til kommentar
]

Hva slaks hjemmetrening har du drevet med? Eneste måten å øke muskelmassen raskt er nok å trene på helsestudio. Finn ut hva du tar i de forskjellige øvelsene (Benkpress, Knebøy, Markløft, og eventuelt biceps, stangroing, skråbenk.) så når du har funnet ut det, kan du begynne å tenke på hvor mye du skal trene med og hvor mange repitisjoner. Spis egg,kylling, kalkun , fisk, drikk melk.

Spørs vel på hva slags utstyr han er hjemme om han kan drive med treningen hjemme. Også hvorfor kan han ikke spise vanlig kjøtt?

Lenke til kommentar
HEI!

Jeg har desverre ikke muligheten til noen trening på studio :S og ikke har jeg råd til utstyr heller :/ er det ingen gode øvelser jeg kan styrke kroppen min i? uten apparater?:O

Lenke til kommentar

Sånne poster med haugevis av svar og videoer finnes det tusen av her inne.

Det svares på det hver eneste dag.

Uten progresjon, dvs økende belastning fra trening til trening kan du ikke øke selve musklen.

Du kan øke glykogenlagrene og utholdenheten hjemme.

Evt være kreativ og lage ditt eget opplegg /poser med sand/ryggsekk/elastiske bånd ol.

Lenke til kommentar
]

Spørs vel på hva slags utstyr han er hjemme om han kan drive med treningen hjemme. Også hvorfor kan han ikke spise vanlig kjøtt?

Selfølgelig kan han det, bare nevnte de beste proteinkildene, jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...