Rubenevo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noen som har ett alternativ for nedtrekk??? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Som jeg kan gjøre med hantler. men jeg kan kjøpe noe som ikke er så dyrt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du kan jo ta skulderpress, men det blir litt mer skulder og litt mindre rygg enn nedtrekk. Du kan jo gå til innkjøp av en stang du kiler fast i døra som du kan ta chins på. Eller finne noe i huset du kan henge deg etter, f.eks trapp, takstendere osv. Lenke til kommentar
klister Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skulder press vil være en meget dårlig øvelse for å erstatte nedtrekk. Derimot vil "hantelroing" og "Foroverbøyd roing" være en god erstatter til nedtrekk, samt "chins" som tidligere sagt. Er er det en link med animasjoner på øvelsene: http://www.iform.no/pub/art.php?id=283 Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hvis du henger bena fast i taket og løfter hantler opp i samme bevegelse som chins så tror jeg du har en artig øvelse som erstatter nedtrekk. Eller du kan kjøpe deg en pullup bar og henge i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå