EyN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Heisann. Bruker windows vista.. Brukt en denne bærbare pc'en nå siden konfirmasjonen min, noe som vil si en god stund nå.. Har lastet opp en video på youtube.com som viser litt om hva som skjer når jeg både høyreklikker og prøver "delete" knappen. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Får heller ikke satt på brannmuren så må søke ofte med avg.. temmelig lei av dette og tok derfor kontakt med dere her på forumet om håp på noen teorier kanskje også ideer på hva jeg kan gjøre! Setter stor pris på om du enten spør eller om det popper opp en teori/ide. Mvh EyN EDIT: Har ikke cd'ene, er ikke særlig keen på å miste alt jeg har kjempet for.. Endret 18. januar 2010 av EyN Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ville tatt en reinstallasjon. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Prøv: shift+del Lenke til kommentar
EyN Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) oppdaterte første post med youtube filmen.. Youtube jobber enda med filmen, bedre kvalitet kommer med tid i følge youtube.com Mvh EyN Shift + del funket ikke Da var HD kvaliteten framme på youtube filmen i første post! Endret 18. januar 2010 av EyN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå