Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke høyreklikke/delete filer

Anbefalte innlegg

Heisann. Bruker windows vista..

Brukt en denne bærbare pc'en nå siden konfirmasjonen min, noe som vil si en god stund nå..

Har lastet opp en video på youtube.com som viser litt om hva som skjer når jeg både høyreklikker og prøver "delete" knappen.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Får heller ikke satt på brannmuren så må søke ofte med avg.. temmelig lei av dette og tok derfor kontakt med dere her på forumet om håp på noen teorier kanskje også ideer på hva jeg kan gjøre!

Setter stor pris på om du enten spør eller om det popper opp en teori/ide.

Mvh

EyN

EDIT: Har ikke cd'ene, er ikke særlig keen på å miste alt jeg har kjempet for..

Endret av EyN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oppdaterte første post med youtube filmen.. Youtube jobber enda med filmen, bedre kvalitet kommer med tid i følge youtube.com

Mvh

EyN

Shift + del funket ikke

Da var HD kvaliteten framme på youtube filmen i første post!

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...