Xandathrii Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heisann. Jeg har akuratt installert CoDmW2 og trenger en ny mus til dette og lignende "aim" spill, hva bør jeg gå for for å få en fintflytende nøyaktig mus til 1st person shooters? Jeg tenkte å legge rundt 500-1000kr i dette... Å hva er greia med dpi? Jo fler dpi jo mer nøyaktig ikkesant? Phew...thx /N00b Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg anbefaler Roccat Kone til 599kr hos Komplett.no 10 Knapper, 8 av de kan du programmere til akkurat hva du vil. kommer godt med i feks Mw2. Du kan også ha 5 forskjellige "Gaming profiler". Se den kule youtube filmen av den, så kjøper du den sikkert ;D anbefales. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er frelst! Takker! Er bestilt as we speak! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva faen er greia med å ha vekter inne i musa?........... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva faen er greia med å ha vekter inne i musa?........... Noen foretrekker å ha ei tung mus, mens andre vil ha den litt lettere. Personlig vil jeg ha den så tung som mulig. Synes uansett det er for lite forskjell på vektene med Roccat kone musa. Det er 5g 10g 15g og 20g. Kunne tenkt mge 10g 20g 30g 50g elns Men funker bra med 20g for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå