Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jogge forbrenner muskler og fett. Hovedsakelig i mengden 60%fett og 40% muskler. Intervaller forbrenner ikke så veldig mye fett og muskler men i hovedsak sukker. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du kan jogge så mye du orker og hæler! Alt er jo relativt, men til syvende og sist så handler det bare om å få i seg proteiner og kcal inn vs. kcal ut. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Back to topic! Har trent med sit-ups en stund nå, har fått resultat av dette Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Man må redusere fett-prosent for å få synlig sixpac... Hvis man ikke har lav fettprosent da Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Man må redusere fett-prosent for å få synlig sixpac... Hvis man ikke har lav fettprosent da Det er jo sant. Hovedgrunnlaget for å få magemuskler er jo å være i mye bevegelse og ha lav fettprosent, men det er ikke alltid like fint heller. Jeg var ganske lubben, veide 80kg i sjuende klasse. Nå har jeg trent siden den gang, fått komplimenter på kroppen min. Så sit-ups hjelper det også, men ikke hvis du har for høy fettprosent. Endret 18. januar 2010 av EspenFe Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Guide til magetrening av Freddy K Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg ville vell heller brukt øvelser som ab-wheel, reverse crunch, planken, curl-ups osv for å øke styrken i magen Sit-ups går greit for noen rygger, men endel kan få trøbbel etter å ha kjørt mye sit-ups over lengre tid, andre merker med en gang at denne øvelsa ikke gjør ryggen godt. Det finnes uansett som nevnt flere andre øvelser som er skånsommere mot ryggen og som faktisk stimulerer musklene mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå