Gå til innhold

OL2010:Nyhet: Norges nye uttak 18. januar


L4ffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe rundt Berger er en sensasjon. :p

 

Eller kanskje en ting. Hvis han treffer alle blinkene. :hmm:

Du skal vite at han har gjort store forbedringer på standplass, blitt mye mer stabil individuelt, og er han i toppform slår ingen han i enkeldans... ;)

Det at han er best i sporet er egentlig ingen sensasjon. Det er det som er forventet av fyren.

Lenke til kommentar
Ikke noe rundt Berger er en sensasjon. :p

 

Eller kanskje en ting. Hvis han treffer alle blinkene. :hmm:

Du skal vite at han har gjort store forbedringer på standplass, blitt mye mer stabil individuelt, og er han i toppform slår ingen han i enkeldans... ;)

Det at han er best i sporet er egentlig ingen sensasjon. Det er det som er forventet av fyren.

I skiskyttertoppen er det ingen tvil... Jeg mener han kan hevde seg i langrennsttoppen jeg - 15 km fristil, og sprinten i skiskyting, ingenting er umulig!

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Ikke noe rundt Berger er en sensasjon. :p

 

Eller kanskje en ting. Hvis han treffer alle blinkene. :hmm:

Du skal vite at han har gjort store forbedringer på standplass, blitt mye mer stabil individuelt, og er han i toppform slår ingen han i enkeldans... ;)

Hvis du mener han har gjort forbedringer så må han ha vært enda dårligere enn eg trodde i fjor. For det han har vist på standplass i år er intet mindre enn en katastrofe.

 

Han er MYE mer stabil ja, stabilt bom.

Lenke til kommentar
Ikke noe rundt Berger er en sensasjon. :p

 

Eller kanskje en ting. Hvis han treffer alle blinkene. :hmm:

Du skal vite at han har gjort store forbedringer på standplass, blitt mye mer stabil individuelt, og er han i toppform slår ingen han i enkeldans... ;)

Hvis du mener han har gjort forbedringer så må han ha vært enda dårligere enn eg trodde i fjor. For det han har vist på standplass i år er intet mindre enn en katastrofe.

 

Han er MYE mer stabil ja, stabilt bom.

Du har sett på stafettene skjønner jeg, men resultatstatistikken i år i forhold til 2007 viser at han antagelig har funnet en ny og bedre skyteteknikk. Nå klarer han iallefall å få 5 treff - det var umulig for han i 07..

Lenke til kommentar
Nei, med Lars vet man nøyaktig hva man får. Ekstraskudd i hopetall og kanskje en runde eller to.

 

I sprint går han like mange km i strafferunden som russerne går i den vanlige traseen...

Han er tydeligvis veldig nervøs på stafett, ja, men har faktisk muligheter i sprint. Men vi får vel vente å se før vi fortsetter den diskusjonen.

 

PS: Har vært i Holmenkollen og sett på Lars bli jublet ut av den femte strafferunden ja, men hvis du ikke har fått det med deg, har han trent masse på skytinga og det har gitt resultater. Han har vunnet et par sprinter i 08 og 09 sesongene. Vent litt, så skal jeg finne statistikk..

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Bedre på standplas

 

Lars Berger var naturlig nok særlig godt fornøyd med skytingen sin i åpningsrennet.

 

– Jeg føler jeg har tatt et steg på skytebanen i løpet av sommeren. Nå treffer jeg mer enn før, forteller han.

 

– Jeg forandret skytestillingen på stående foran forrige sesong, og det får jeg igjen for nå. Jeg står bedre i år. Men jeg skal innrømme at jeg ble nokså skjelven på de to siste skuddene, sier 30-åringen, som takker trener Egil Gjelland for veldig god hjelp.

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...