L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Men du, kan du være så snill å bytte nick? Mine innlegg siden blir veldig rar pga du har så langt Ikke noe vondt ment! Nei, kan ikke, fordi jeg er en feiging... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er faktisk jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, plis bytt Kan godt hete noe QWPEIJSLDFKS bare litt kortere Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Ja, plis bytt Kan godt hete noe QWPEIJSLDFKS bare litt kortere *slettet, grunnet manglende forståelse* EDIT: Ok da, jeg skal bytte Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva snakker du om? Du gjør alle en tjeneste dersom du bytter. Kommer aldri til å glemme det. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Lol, det funker ikke! "Du har ikke tillatelse til å gjennomføre handlingen" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du må vente 180 dager mellom hver gang... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Lol, det funker ikke! "Du har ikke tillatelse til å gjennomføre handlingen" Snakk med en admin. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Snakk med en admin, ja Alastor eller noen. De fikser det, i og med "så mange" har sagt i fra Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Snakk med en admin, ja Alastor eller noen. De fikser det, i og med "så mange" har sagt i fra Hmmm, dere vil virkeleg at eg skal slete det. Det kan da ikkje vere så irriterandes..? Like irriterandes som at eg starta å preke nynorsk no? Korleis sender man melding til admin? Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Korleis sender man melding til admin? ........ Trykk her. Skal jeg skrive melding og trykke send for deg også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Søk på navn dotten og snakk med han. Navnet er faktisk ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Korleis sender man melding til admin? ........ Trykk her. Skal jeg skrive melding og trykke send for deg også? Vel, Dotten har ikke svart på spm før, men kan prøve.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bytt ut Dotten med Alastor. Han kan sikkert fikse. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Bytt ut Dotten med Alastor. Han kan sikkert fikse. Ok, kan du sende en slik "link" som Latias gjorde, så blir det ikke så tungvint for meg.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trykk på linken til Latias. Der det står Dotten skriver du inn Alastor i steden for. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Mulig å være så lat? Trykk her. Og nå synes jeg vi burde komme oss tilbake til trådens tema. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Mulig å være så lat? Trykk her. Og nå synes jeg vi burde komme oss tilbake til trådens tema. Takk Latias, liker deg.. Må spare kreftene til OL vettu, vi må jo bruke så masse krefter på å switche fra NRK1 til NRK2 ! Neida, bare tulla! Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Skal si deg det var stress! Alastor sendte sånn at det kom en slik melding opp midt på skjermen min! Og jeg ble ganske oppgitt da jeg forstod at det ikke var nok å trykke på nye meldinger, men jeg måtte også gå inn på selve meldingen ! *sukk* Over til temaet: Noen andre som savner Astrid Uhrenholdt Jacobsen her? Mener hun er en selvfølge i sprint, pr. nå bedre enn Kristoffersen.. Endret 19. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå