L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er gjort nytt uttak idag, og 23 nye deltakere er kommet med i Norges OL-tropp, blant dem Hege Bøkko og Ronny Hafsås. HER ER DEN KOMPLETTE LISTA AV NYE DELTAKERE: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Langrenn: Celine Brun-Lie Marthe Kristoffersen Vibeke Skofterud Ronny Hafsås Martin Johnsrud Sundby Øystein Pettersen Eldar Rønning Skøyter: Hege Bøkko Christoffer Fagerli Rukke Sverre Lunde Pedersen Fredrik van der Horst Kombinert: Mikko Kokslien Magnus Moan Jan Schmid Petter Tande Ole Christian Wendel Skiskyting: Liv Kjersti Eikeland Ann Kristin Flatland Gro Marit Istad Kristiansen Solveig Rogstad Hopp: Johan Remen Evensen Anders Jacobsen Bjørn Einar Romøren TIDLIGERE ER FØLGENDE DELTAKERE TATT UT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ishockey: Målvakter (3): Pål Grotnes Stjernen Andre Lysenstøen Haki (FIN) Ruben Smith Storhamar Backer (7): Alexander Bonsaksen Modo (SWE) Jonas Holøs Färjestad (SWE) Tommy Jakobsen Lørenskog Juha Kaunismäki Stavanger Oilers Lars Erik Lund Vålerenga Ole Kristian Tollefsen Philadelphia Flyers (USA) Mats Trygg Kölner Haie (GER) Løpere (13): Morten Ask, Thomas Sabo Tigers Anders Bastiansen, Färjestad Kristian Forsberg, Modo Mads Hansen, Brynäs Marius Holtet, Färjestad Lars Erik Spets, Vålerenga Mathis Olimb, Frölunda Martin Røymark, Frölunda Per-Åge Skrøder, Modo Patrick Thoresen, Ufa Salavat Tore Vikingstad, Hannover Scorpions Martin Laumann Ylven, Linlöping Mats Zuccarello Aasen, Modo Curling: Thomas Ulsrud (skip) Thomas Løvold (reserve) Torger Nergaard Håvard Petersson Christoffer Svae Langrenn: Marit Bjørgen Kristin Størmer Steira Petter Northug jr. Ola Vigen Hattestad Skøyter: Maren Haugli Håvard Bøkko Henrik Christiansen Mikael Flygind Larsen Sverre Haugli Skiskyting: Tora Berger Lars Berger Ole Einar Bjørndalen Tarjei Bø Halvard Hanevold Alexander Os Emil Hegle Svendsen Hvem skulle ha kommet med, hvem skulle ikke? Klar - Ferdig - DISKUTER! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fredrik van der Horst? Hvem er det? Føler vi bruker opp kvoten vår på tullete løpere. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Fredrik van der Horst? Hvem er det? Føler vi bruker opp kvoten vår på tullete løpere. Han er sprinter (500 m). Norge har ikke noen gode sprintere anyways, så greit nok å bygge opp erfaringen til de unge skøyterne. Litt offtopic, men det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke Norges landslag kan la de personlige trenerne (Mueller) trene sine løpere fram til OL. Greit nok at det burde bli gjort endringer, men det blir for dumt å ødelegge OL-sjansene pga det. Som Aftenposten-journalisten sier i en sammenlikning: De får la ting være som det er til hovedretten (altså OL) er over, så får man heller ta en skikkelig oppvask etter det... Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er barnebarnet til Hjallis Stort talent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Et av talentene våre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har hørt om mange skøytetalenter de siste årene, er vel bare Bøkko som har levd opp til det stemplet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kunne ikke denne tråden blitt tatt i generell diskusjon? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har hørt om mange skøytetalenter de siste årene, er vel bare Bøkko som har levd opp til det stemplet. Er vel bra at de får gå OL.. Bøkko fikk jo gå i Torino, og hvor gammel var han da? 19? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Forresten, unødvendig tråd Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Kunne ikke denne tråden blitt tatt i generell diskusjon? Personlig synes jeg det blir mer orden å ha temaet rundt Norges uttak på en egen tråd, siden jeg regnet med at det var mange innspill og meninger rundt det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Why? Er jo det som er meningen med kategorien, i følge reglene. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Why? Er jo det som er meningen med kategorien, i følge reglene. Synes det blir mer orden med en egen tråd, men ok.. Hvordan får jeg mods til å fjerne den? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Han er jo enig med deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Why? Er jo det som er meningen med kategorien, i følge reglene. Synes det blir mer orden med en egen tråd, men ok.. Hvordan får jeg mods til å fjerne den? Jeg forsvarte deg da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg sa ikke at den SKULLE fjernes. Jeg bare tenkte på hvorfor vi ikke kunne ta det i den andre tråden. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Why? Er jo det som er meningen med kategorien, i følge reglene. Synes det blir mer orden med en egen tråd, men ok.. Hvordan får jeg mods til å fjerne den? Jeg forsvarte deg da... Er visst litt trøtt nå jeg... Blandet "kategori" og "tråd" Over til temaet: Er enig i Sundby og Rønning, men syns de burde ha ventet med å vrake to løpere til fordel for Pettersen og Hafsås.. Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hafsaas var solid den ene gangen han fikk langrenn. Han har vært solid i de fleste skiskytterrennene (i sporet så klart). Selvskreven spør du meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Enig. Han er en av favorittene på 15 km etter min mening. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hafsaas var solid den ene gangen han fikk langrenn. Han har vært solid i de fleste skiskytterrennene (i sporet så klart). Selvskreven spør du meg. Vel, etter hva jeg kan skjønne, er han bare god nok på ett renn (15 k), og det er SÅ mange gode skøytere der ute i langrennssirkuset, nevner bare Teichman, Bauer, Hellner, Heikkinen, Vylegzhanin (husk at de færreste deltok på på Beito), at bare en topp 15-plassering vil være realistisk for Hafsås. Selv om han pr. dags dato er best kvalifiisert til å gå 3. etappen på stafetten, er det fortsatt 23 dager (?) igjen til OL, og en Gjerdalen med stigende form er i mine øyne et bedre alternativ, med tanke på at han også kan ha muligheter på duathlon. Mener at Hafsås har "for god" form før OL, mens Gjerdalen har jevnt stigende.. Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men du, kan du være så snill å bytte nick? Mine innlegg siden blir veldig rar pga du har så langt Ikke noe vondt ment! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå