RenPerle Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tok dette bilde på nyttårsaften. Er det noen som har en idé om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det er øyet ditt! Skulle nesten tro det. Hvis det er et SLR så er det ikke øyet da... Haha... Hoho.. Hihi... Endret 18. januar 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Massive interne refleksjoner, formodentlig. Egentlig ganske tøft. Interne refleksjoner er nok vanskelig å unngå når du har en så sterk lyskilde midt i motivet, men hvis du har hatt filter på objektivet kan det være en lur idé å fjerne det i fremtiden. Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Massive interne refleksjoner, formodentlig. Egentlig ganske tøft. Interne refleksjoner er nok vanskelig å unngå når du har en så sterk lyskilde midt i motivet, men hvis du har hatt filter på objektivet kan det være en lur idé å fjerne det i fremtiden. Sterkt lys i midten er det nok, siden jeg løftet kameraet opp for å se om jeg fikk tatt et bilde av en rakett. Hadde ikke tenkt til å ta bilder av raketter i år, siden jeg ikke hadde stativ med på hytta. Filter på objektivet har jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå