khbergli Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trenger å orgianisere notater.. Tenkte da å lage et dokument som inneholder stikkordsliste og side tall.. Har prøvd meg i Word.. Men støter på flere problemer.. Har lyst å lage nærmest en bok, der alle stikkord fra f.eks. studie blir sortert.. Som jeg evnt kan gå tilbake og redigere notatene underveis.. Tilføre og endre.. Det jeg sliter med i Word, er at om jeg tilføyer noe på side 3.. så ting blir dyttet ned 1 side.. Så må jeg endre hele stikkords listen.. Noen som har forslag på software jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis du er flink å bruke de innebygde overskriftene i Word så vil innholdsfortegnelsen oppdatere seg automatisk hvis ting havner på neste side etc. Utenom det så kan du se på EverNote... -C- Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Microsoft OneNote er helt genialt til å notere, tagge, skrible, tegne skisser, ... og til å rydde i senere for eksport til "ordentlige" dokumenter. Men jeg tror den bare følger med de dyreste MS Office-lisensene. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 OneNote er også i Stud./Skole utgaven. Den skal også kunne kjøpes som egen app. Lenke til kommentar
khbergli Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for svarene. Skal se litt på de forskjellige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå