Nilsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Produsentene trikser nå selv med AMDs 5-serie. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjermkort for fjortisene ser jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjermkort som en racerbil? Interessant. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Altså, denne testen likte jeg, var grei, informativ nok ja, kortet ser tøff ut, ikke noe jeg ville hatt men, den er stille, den er billig nok også, men var jo får godt til å være sant at den skulle være "BRA" Men,men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Designavdeling på steroider. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hahahaha brum brum, nok en ting jeg troddet jeg aldrig skulle se :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg håper det er hurtigheten til kortet de prøver å illistrere ved den layout'en. Ille om kortet har et lydnivå som ligner Formel 1. vriiiiIIIIIIIIIIII Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det må være god aerodynamikk og downforce om du skal trimme kortet litt. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Venter i spenning på at noen setter på et understell og hjul, samt en elmotor. Kan jo også snu viften sånn at den gir downforce. Hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Venter i spenning på at noen setter på et understell og hjul, samt en elmotor. Kan jo også snu viften sånn at den gir downforce. Hadde vært morsomt. Vil også ha en 7-trinns girkasse om du vil ha ekstra fart på viften. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Og topphastigheten er? I km/t altså. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er vel. frekvensen = RPM (RPM * Omkrets av hjulet / 1000) / 60 / 60 = KM/t Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjøpte selv nylig HIS Radeon HD5750 iCooler IV, og er veldig fornøyd med det. Står i HTPC og er stille som graven, samt at det yter overraskende godt i spill og har en kjølig temperatur... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg håper at noen snart leverer 5870 eller 5970 med en ordentlig kreativ kjøleløsning, og som gjerne gir valget mellom standard-spesifikasjoner med vesentlig lavere støynivå eller vesentlig høyere ytelse enn standard. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det som er synd er at når man setter inn kortet i hk så blir det jo stående med kjølern nedover, det er jo ikke noe spes å se under siden av kortet, er jo oversiden man skal se. Ingen som har tenkt på det noen gang? Jaja, kald luft ligger nederst og da suger sikkert vifta opp med kald luft, i know, i know, men likevel. Men en kul kjøler da, vil ikke akkurat kalle det fjortis, er ett par andre kjøler også som ikke burde sett dagens lys. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det koster 150,- mere enn billigste i prsguiden, da har jeg ikke regnet pixmania med. det er fint med skikkelige kjølere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Produsentene trikser nå selv med AMDs 5-serie. Les mer Utifra tittelen trodde jeg at man mente at produsenten hadde jukset eller kommet med en løgn på en eller annen måte. Om dette kun er en referanse til "kjøleløsningen" så synnes jeg tittelen blir litt misvisende om noe. Hva ønsket man egentlig å gi inntrykk av med denne tittelen? Grei test forøvrig, men mulig å fornye grafene litt? Blir litt anno 2009 føler jeg Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Haha, morsomt innskydd - men tror jeg holder meg til det samme, samle, kjedelige designet gitt. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Asus Radeon HD 5770 Formula er det fulle navnet, et kort som føyer seg inn i rekken blant Asus' andre Formula-produkter Dette er vel en liten trykkfeil på førstesiden? Den linker også til en side i prisguiden som ikke "funker". Uansett, stilig kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå