NoNamesLeft Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har sett på en pc på komplett som jeg skal kjøpe meg, men det har i nesten en måned nå stått: Ubekreftet dato 3 stk. 31. januar For noen dager siden stod det Ubekreftet dato 6 stk. 6. januar. Begge hadde en gul firkant forran seg. Betyr dette at de ikke har pcen eller? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det betyr at de ikke har pcen, og at de tror de får den inn 31. Januar. Dog trenger ikke denne datoen nødvendigvis å stemme. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når det strå antall så ahr dei vel fått bekrefta at dei får x antall av dette produktet men dei kan ikkje sei når dei får det levert. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det betyr at de ikke har pcen, og at de tror de får den inn 31. Januar.Dog trenger ikke denne datoen nødvendigvis å stemme. var det jeg var redd for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå