FrihetensRegn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg glemte å trykke av på oblat i nettbanken før jeg betalte en regning. Hvordan får jeg dermed tilsendt kvittering i posten? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ring banken din, så bestiller de det til deg. Lenke til kommentar
veos Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Eventuelt kan du hente ut kvittering i nettbanken din (så sant den er gyldig nok). Oblat vil nok ikke banken din kunne sende deg uansett, kun en kvittering med stempel/signatur. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er ganske sikker på at banken kan bestille ny oblat til deg, jeg ser hvertfall valget "Oblatbestilling" foran meg på skjermen ganske ofte! Har aldri forsøkt, men jeg skal sjekke på jobb i morgen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har ikke hatt tid (eller ikke giddet heter det kanskje) til å ringe inn i dag, men får gjøre det i morgen. Men det hadde vært veldig fint om det kunne gjøres i nettbanken på egenhånd, hvis det skulle skje flere ganger (er nemlig ikke så veldig glad i kø-musikk (Richard Marx og saksofon jazz.)). Lenke til kommentar
veos Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er ganske sikker på at banken kan bestille ny oblat til deg, jeg ser hvertfall valget "Oblatbestilling" foran meg på skjermen ganske ofte! Har aldri forsøkt, men jeg skal sjekke på jobb i morgen Oblat er det klistermerket du får tilsendt for et par kroner og ikke en kvittering. Var nokså sikker på at dette kunne KUN bli bestilt "der og da" og glemte man det fikk man ingen oblat? Var i så fall det jeg fikk beskjed om, men om de har funnet en løsning som gjør at man kan bestille oblat i ettertid så er jo det bare fantastisk. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 I min nettbank (Postbanken) kan jeg bestille oblat i ettertid. Går inn på betalingen, så inn på noen undermenyer eller noe sånn, så trykker jeg bestill, så tar det noen dager før den ligger i postkassen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ringte banken, og de sa at man ikke kunne bestille oblat i nettbanken etter man har betalt regningen, så man måtte ringe banken hver gang man hadde glemt å krysse av og få de til å ettersende oblat. Men de sa også at å skrive ut siden i nettbanken var god nok som "bevis" som oblatet var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå