usb on a stiiick Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har ikke støtt på noen problemer enda med min og ser ut til at alt funker som det skal Ettersom jeg kjører kun Ubuntu på min så funker ikke "Fn" + blå symbolene ved bruk av F tastene ... Dette er ikke noe som plager meg i grunnen men hadde vært fint om det funker Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Lenge siden det har vært liv i tråden. Opplever fremdeles at den bare yter 1 gig minne, men på langt nær så ofte som i starten. Når jeg følger med ytelse, ser jeg at cpu fyker til 100% bare jeg åpner Opera. Noen som har installert SSD på deres, og kan dele erfaringer. Noen som kan anbefale en på minst 80gb Endret 26. november 2010 av jaymz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det har du rett i. Jeg lette etter tråden her om dagen uten å finne den igjen, så jeg gav opp og tok ut frustrasjonen min på en kompis i stedet. Maskina mi skrur seg av helt uten videre, uten at jeg klarer å finne ut nøyaktig hvorfor. Den blir ikke spesielt varm, men like før det skjer, begynner den å bråke som et uvær, og de eneste programmene oppe er stort sett WinAmp og Firefox. Har skrudd den opp og rensa for støv etc, uten at det hjalp i det hele tatt. I tillegg, så fungerer ikke 5 og F5-tastene. Det er utrolig frustrerende! >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 *bump* Problemet fortsetter. Jeg har heller ikke en fungerende høyre piltast. Usikker på hva jeg skal gjøre, lite hjelp å få av ASUS i alle fall. Får vel heller kontakte Dustin antar jeg. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fortsatt lite liv her :-) Derfor legger jeg inn en liten oppdatering. Har lekt meg litt med min 1201n i det siste. Har overklokket cpu til 1833-1900mhz. Dette gir en merkbar endring i ytelse, spesielt ved multitasking. Problemet med at det kun vises 1gb ram i ytelse er også borte, uten at jeg har gjort noen endringer. Lyden på 1201n er crappy, og har nå bestilt meg creative SB x-fi go pro (eksternt lydkort) i håp om at denne blir bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Min er fortsatt totalt fucka og jeg får ikke tak i ASUS når jeg ringer supporten. >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som kan si meg hvordan jeg får løs vifta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå