Jakke Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg leter etter et gammelt spill. Husker ikke hva det het, men skal prøve å beskrive det (som jeg ikke har spilt på over 10 år) Det var 8bits musikk, hørtes ut som acid dance/trance, det kunne styres med joystick eller tastatur. Du skulle gå rundt med en ball eller liknende (du er en ball elns), og gjøre masse drit. Endret 18. januar 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Klarer du å utdype litt mer? hvilken plattform var det på osv? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?s=spillv...howtopic=625715 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Den spørretråden var dau. Det var på PC, MS-DOS/95/98 Jeg husker at det var noen sakser du skulle passe deg for. Mye mer husker jeg ikke :S Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Den er ikke dau selv om ingen har svart på noen timer Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Lite liv der. Mye lettere å få svar i en egen tråd enn i en lang tråd, for alle andre skal ha svar også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå