Gå til innhold

Knekt bankortet - Teipe?

Laffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil neppe kunne bruke stripen igjen. Så vidt jeg vet kan du uansett bruke chippen, dersom du har den på den intakt på den ene siden ved å bruke denne. Jeg ville uansett ha gått innom banken for å bestille et nytt kort :)

Lenke til kommentar
Ville ikke prøvd å putte et teipet kort i en minibank. Chipen funker. Selv om skeptiske ansatte i diverse butikker muligens vil nekte deg å bruke kortet av åpenbare grunner.

Han vil neppe få et problem i butikken så lenge han har legitimasjon i tillegg, de kan lese navn etc. bak på kortet da han antageligvis har begge bitene ettersom han vil tape dem. Jeg hadde ihvertfall ikke nektet han det dersom jeg var på jobb.

Men en minibank hadde nok vært mindre smart som du sier :)

Lenke til kommentar

ah ok. Takk :)

Er det noen muligheter for å bestille fra en annen bank enn den banken du har hjemme f.eks?

For jeg bor langt unna, så det blir litt uaktuelt å dra 10t bare for å få bestille nytt.

Hvis jeg f.eks går til samme bank, kan den banken kontakte den banken jeg har hjemme? o.l

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har det ikke noe å si hvilken bank det er, så lenge det er samme kjeden. Bank kortet får du tilsendt etter at det blir produsert en annen plass, du leverer kun inn papirene de trenger i banken, det kan gjøres hvor som helst i landet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...