Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 VDS, Rafael, Evans, Brown, Evra, Fletcher, Anderson, Carrick, Giggs, Valencia, Rooney Jesus. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 ja den begynner klokken 21 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) VDS Rafael - Evans - Brown - Evra Fletcher - Anderson - Carrick Valencia - Rooney - Giggs Ikke bra, Game. Endret 19. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Man, er nervøs. Er med City fan om 15-20 min, wish me luck. Kommer ikke på forumet under kampen i dag, blir full konsing og praying. Håper laget er ute snart, har lyst å se det kjapt sånn at jeg kan være rolig etter jeg ser at Ando og Gibbo IKKE starter sammen.... Sånn. COME ON YOU RED DEVILS! Gi ALT, get the FUCK in! GL fellow devils. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 City team : Teams: City - Given, Zabayletta, Boyata, Richards, Kompany, De Jong, Barry, Bellamy, Wright-Phillips, Tevez Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 game, du fikk det til å se ut som en 4-5-1 formasjon, men latias hadde riktig med 4-3-3. men som regel blir united`s 4-3-3 formasjoner altid 4-5-1... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Eneste skummelt er Evans - Brown. Ellers er det KONGE! Helt forbanna KONGE. Vi SKAL vinne i dag. GET IN WAZZA! Herlig at Giggs får starte og at det ikke blir innhopp på han når han er kald og stresset. SICK team. WIN BOYS! WIN! One United! Good luck! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer ikke på forumet under kampen i dag, blir full konsing og praying. Håper laget er ute snart, har lyst å se det kjapt sånn at jeg kan være rolig etter jeg ser at Ando og Gibbo IKKE starter sammen.... Du er treig. Lykke til med City-fyren. Bank han opp dersom han prøver å provosere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 City team : Teams: City - Given, Zabayletta, Boyata, Richards, Kompany, De Jong, Barry, Bellamy, Wright-Phillips, Tevez Fuck, SWP skremmer meg helt jævlig. Get in Pat. Skal vinne den duellen lett, sant? Peace out! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 dere som ser kampen på tv bruker dere å være på forumet under kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 dere som ser kampen på tv bruker dere å være på forumet under kampen? Under PL/LC/FAC-kamper pleier jeg å sitte i stua. Forumet under scoringer eller pause. CL-kamper ser jeg på rommet, da pleier jeg å være her samtidig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 dere som ser kampen på tv bruker dere å være på forumet under kampen? Livesport, så er på pcen samtidig uansett. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 jeg har en forferdelig vond følelse foran dagens kamp, Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Benken: PIG, Neville, Owen, Park, Scholes, Fabio, Diouf. Kampen begynner visst 21.05. Merkelig tidspunkt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 game, du fikk det til å se ut som en 4-5-1 formasjon, men latias hadde riktig med 4-3-3. men som regel blir united`s 4-3-3 formasjoner altid 4-5-1... Absloutt HATER det når Rooney blir ståenes alene på toppen.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) dere som ser kampen på tv bruker dere å være på forumet under kampen? Jeg sitter på forumet og ser kampen på samme TV. 32", og da er jeg på innimellom. Må bare bruke fjernkontrollen til å skifte mellom kamp og PC. Håper på en 4-4 kamp. Endret 19. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Eneste skummelt er Evans - Brown. Brown spilte ok forrige kamp, før det har han jo vært bunnsolid! HE'S BIG AND HE'S FUCKING BAD. Evans har skuffet de kampene han har spilt etter skaden imo. Tror allikevel det blir skjerpings på begge idag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 game, du fikk det til å se ut som en 4-5-1 formasjon, men latias hadde riktig med 4-3-3. men som regel blir united`s 4-3-3 formasjoner altid 4-5-1... Det er fordi den fungerer som en 4-3-3 når vi er i angrep, mens den ligner med på en 4-5-1 når vi forsvarer oss. Derfor blir det mer riktig med 4-5-1/4-3-3. I tillegg tar nok Valencia og Giggs kantene når vi er i forsvar, i stedet for Fletcher og Valencia som jeg fikk inntrykk av i Game sitt innlegg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Svakt lag my ass!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 GET INN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå