Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man, er nervøs. Er med City fan om 15-20 min, wish me luck.

Kommer ikke på forumet under kampen i dag, blir full konsing og praying. Håper laget er ute snart, har lyst å se det kjapt sånn at jeg kan være rolig etter jeg ser at Ando og Gibbo IKKE starter sammen....

Sånn.

COME ON YOU RED DEVILS! Gi ALT, get the FUCK in! GL fellow devils. :)

Lenke til kommentar
Kommer ikke på forumet under kampen i dag, blir full konsing og praying. Håper laget er ute snart, har lyst å se det kjapt sånn at jeg kan være rolig etter jeg ser at Ando og Gibbo IKKE starter sammen....

Du er treig. :hmm:

Lykke til med City-fyren. Bank han opp dersom han prøver å provosere. :wee:

Lenke til kommentar
dere som ser kampen på tv bruker dere å være på forumet under kampen?

Jeg sitter på forumet og ser kampen på samme TV. 32", og da er jeg på innimellom. Må bare bruke fjernkontrollen til å skifte mellom kamp og PC. :p

Håper på en 4-4 kamp.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
game, du fikk det til å se ut som en 4-5-1 formasjon, men latias hadde riktig med 4-3-3. men som regel blir united`s 4-3-3 formasjoner altid 4-5-1...

Det er fordi den fungerer som en 4-3-3 når vi er i angrep, mens den ligner med på en 4-5-1 når vi forsvarer oss.

Derfor blir det mer riktig med 4-5-1/4-3-3. I tillegg tar nok Valencia og Giggs kantene når vi er i forsvar, i stedet for Fletcher og Valencia som jeg fikk inntrykk av i Game sitt innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...