Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tevez er klar for hevn Den dype mannen.... - Det er en semifinale over to kamper, og i et derby er alt mulig. Men jeg tror at nøkkelen blir returkampen på Old Trafford, og vi må sikre oss et godt resultat på hjemmebane, sier Tevez. Bestemme deg nå Judas. Er det viktigste et godt resultat på hjemmebane eller er nøkkelen returkampen. Du er faktisk bare teit. Og denne gangen nekter eg å tro på feil oversettelse Håper han får strekk og må gå grinende av banen etter et av hans patetiske "løp som en hund etter en ball han aldri kan nå" løp etter 2 minutter. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tevez er klar for hevn Den dype mannen.... - Det er en semifinale over to kamper, og i et derby er alt mulig. Men jeg tror at nøkkelen blir returkampen på Old Trafford, og vi må sikre oss et godt resultat på hjemmebane, sier Tevez. Bestemme deg nå Judas. Er det viktigste et godt resultat på hjemmebane eller er nøkkelen returkampen. Du er faktisk bare teit. Og denne gangen nekter eg å tro på feil oversettelse Han sier vel ikke noe feil her? Returkampen blir selvfølgelig den viktigste, derfor er det viktig å få et godt resultat på hjemmebane. Han sier ikke at det viktigste er et godt resultat hjemme. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5870405,00.html Legende! Mancini og co er forøvrig ute å hevder at City blir like store som United. Vel, lykke til med det! Sees om hundre år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Tevez er klar for hevn Den dype mannen.... - Det er en semifinale over to kamper, og i et derby er alt mulig. Men jeg tror at nøkkelen blir returkampen på Old Trafford, og vi må sikre oss et godt resultat på hjemmebane, sier Tevez. Bestemme deg nå Judas. Er det viktigste et godt resultat på hjemmebane eller er nøkkelen returkampen. Du er faktisk bare teit. Og denne gangen nekter eg å tro på feil oversettelse Han sier vel ikke noe feil her? Returkampen blir selvfølgelig den viktigste, derfor er det viktig å få et godt resultat på hjemmebane. Han sier ikke at det viktigste er et godt resultat hjemme. Ja, for eg var ikke pirkete for å være kul heller. Neida. Disser ikke bare Tevez litt, men gir ut en doktorgradavhandling i dette sitatet.... Nøkkelen ligger i returkampen, men de MÅ ha et godt resultat hjemme? Er jo hele poenget. Nytter ikke med en god kamp hvis det ene resultatet suger. Var poenget. Blir som å si: Nøkkelen til at maten blir god er majones. Men for at det skal bli godt MÅ eg ha ketchup på. Mancini og co er forøvrig ute å hevder at City blir like store som United. Vel, lykke til med det! Sees om hundre år. Hehe... Om ikke hundre så må de hvertfall vente minimum 10-15 år før de kan begynne å tyte. Småklubben City :!: (Det betyr ikke at united vinner i kveld av den grunn....) Endret 19. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Beckham er en ekte Utd supporter, det er sikkert. Legendestatus synes jeg også han fortjener, selv om han ikke er det på samme måte som f.eks Scholesy, Nev og Giggsy. Jeg elsker ihvertfall Becks. Jotun, hva er feil med det? Det var jo ikke noe feilsagt... Game, utrolig at det ikke er House denne uken. 2 uker pause etter den store pausen i juleferien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 "I wouldn't celebrate if I scored. It would take me a split second to compose myself and remind myself I couldn't because when you score a goal it's a rush and it's an instinct to celebrate. "But if it happened at Old Trafford I would curb that instinct." Bra sagt Becks. Selv om adrenalinet pumper og man blir glad for en scoring så ville han "curb that instinct"... Spennende om han scorer. TC: Står i innlegget over. Rotet fælt med quotes Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Feil Jotun. Som Becks sier, man bygger ikke historie over natta. Uansett om de vinner 15 ligatitler på rappen er de ikke større enn Man Utd eller Liverpool. Vår historie er omfattende og vi har vunnet ting siden tidlig 1900-tall. Riktignok er SAF-æraen den som har bragt flest pokaler i skapet, men United har vært Englands største og mest glamorøse klubb siden etterkrigstida - money cant buy that. Denne kampen kommer til å ta av. Får jeg ikke se 100% innsats og vilje fra gutta i dag, kommer jeg til å klikke. Vi skal faen ikke tape mot lillebror - dette har med stolthet å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ja er veldig enig i det Game. Men da kan de begynne å snakke. Så kan vi fortsatt le av de. Fram til den tid kan de også holde kjeft, mens vi ler av de allikevel. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har hørt/lest hva den foreløpige troppen er? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) City har en lang jobb frem til oss. Men så spørs det hva som definerer et storlag. Fans, meritter, historie. Jeg husker da Liverpool slo oss i fjor for første gang på veldig lenge. Reaksjonen til fansen er et bevis på vår storhet. ( urk så arrogant formulert den ble) Og så er det kanskje en del opp til hver enkelt også. Hva mener dere? Hva er definisjonene på en stor klubb på verdensbasis? Endret 19. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Feil Jotun. Som Becks sier, man bygger ikke historie over natta. Uansett om de vinner 15 ligatitler på rappen er de ikke større enn Man Utd eller Liverpool. Vår historie er omfattende og vi har vunnet ting siden tidlig 1900-tall. Riktignok er SAF-æraen den som har bragt flest pokaler i skapet, men United har vært Englands største og mest glamorøse klubb siden etterkrigstida - money cant buy that. Denne kampen kommer til å ta av. Får jeg ikke se 100% innsats og vilje fra gutta i dag, kommer jeg til å klikke. Vi skal faen ikke tape mot lillebror - dette har med stolthet å gjøre. Er det lov å advare deg litt? Tror City ser større på dette enn det vi gjør. Siste gang det skjedde var det Leeds vi møtte. Ser for meg det bildet der en Manchester United supporter lurte seg inn på banen og i lagoppstillinga Du har ikke vurdert å lure deg på banen og ta ut all frustrasjonen din i en skikkelig knottetakling? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Du trenger ikke forbrede meg på at dette blir en tett og vanskelig affære, ei heller skrive til meg som om jeg var en 12 år gammel drittunge med MBD Endret 19. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Damn, gå inn på www.manutd.com. Også inn på hovedsiden, og se videoen på høyre siden som loader automatisk. Jeg er plutselig litt nervøs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Du trenger ikke forbrede meg på at dette blir en tett og vanskelig affære, ei heller skrive til meg som om jeg var en 12 år gammel drittunge med MBD Sorry Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Denne kampen kommer til å ta av. Får jeg ikke se 100% innsats og vilje fra gutta i dag, kommer jeg til å klikke. Vi skal faen ikke tape mot lillebror - dette har med stolthet å gjøre. Kvalmt å kalle et slikt lag for lillebror, selv om jeg skjønner hva du mener. 100 % innsats er det jeg krever. Håper hver enkelt spiller var med i historietimen da det ble fortalt om rivaliet. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Vi må ha maks innsats i denne kampen. Jeg hater City, men frykter dessverre det verste i denne kampen, særlig that twat from Argentina. I noen av kampene våre i det siste har innsatsen vært skremmende svak og vi må virkelig få et løft og kjempe med nebber og klør mot Shitty. Nå blir jeg bare sittende og vente, med litt Heroes på skjermen. Håper SAF stiller med en god blanding av talenter og de faste. Diouf og Obertan hadde vært morsomt, ihvertfall da Silva brødrene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ingen sjanse for Rio-comeback, vel? I want a man on the pitch, and soon. Begynner nesten å gråte når jeg ser kamphighlights fra 07/08 etter prestasjonene av Brown, Evans osv i det siste. We need a fucking man there. Endret 19. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ingen sjanse for Rio-comeback, vel? I want a man on the pitch, and soon. Begynner nesten å gråte når jeg ser kamphighlights fra 07/08 etter prestasjonene av Brown, Evans osv i det siste. We need a fucking man there. Han har vel blitt utelukket fra SAF, men han er i full trening og nærmer seg! Rio er min favorittspiller, og jeg vil faen meg ha han tilbake og i toppform! Rio - Vidic og Rio - Brown er dynamitt-stopperpar! Kan ikke vente på at Rio og Hargreaves skal komme tilbake i startoppstillingen vår. Kommer til å bli epic. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Damn, gå inn på www.manutd.com. Også inn på hovedsiden, og se videoen på høyre siden som loader automatisk. Ingen video som loader der hos meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ja, Larsemao. Rio - Vida sammen er 10x herligere å se på enn f.eks et pent frisparksmål for meg. De to sammen på sitt beste er seriøst orgasme, intet mindre. Vær så snill få de på plass snart, formen kommer. La de spille, og ikke bli skadet. Jotun, plugins? Funket for meg og et par andre jeg sendte det på msn til. Endret 19. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå