tc47 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jobbet ikke som han gjorde i United? Så du kanskje forskjellen på hvor lett det var å sentre ballen i forsvaret/sentralt midtbane etter Benjani kom inn enn når Tevez var utpå banen? Tevez hadde ikke en fantastisk dag eller noe, men var ganske god og jobbet som faen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jobbet ikke som han gjorde i United? Så du kanskje forskjellen på hvor lett det var å sentre ballen i forsvaret/sentralt midtbane etter Benjani kom inn enn når Tevez var utpå banen? Tevez hadde ikke en fantastisk dag eller noe, men var ganske god og jobbet som faen. Du så vel kanskje også hvilke omrokkeringer både United og City gjorde. Tror du bør se første omgang igjen, for det meste står Tevez dønn i ro. Legger ikke press før i det 40ende minutt. I andre er han også stillestående. Kanskje han har tatt til vett, å faktisk sparer krefter til det som virkelig vil utgjøre en forskjell. Lenke til kommentar
jonasbr Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Men det som gjør tevez litt spesiell er at han scorer på 5 av 6 sjanser. Super spiss i mine øyne. Så er litt synd at han gikk til erkerivalen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Men det som gjør tevez litt spesiell er at han scorer på 5 av 6 sjanser. Det gjorde han ikke for United i fjor, og det hadde han heller ikke gjort for United til nå denne sesongen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Men det som gjør tevez litt spesiell er at han scorer på 5 av 6 sjanser. Det gjorde han ikke for United i fjor, og det hadde han heller ikke gjort for United til nå denne sesongen. Vi brukte han på en annen måte Kan ikke sammenligne vår taktikk med Mancini sin Lenke til kommentar
jonasbr Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Men det som gjør tevez litt spesiell er at han scorer på 5 av 6 sjanser. Det gjorde han ikke for United i fjor, og det hadde han heller ikke gjort for United til nå denne sesongen. Jeg tenkte på i år, han har gjort det bra i city, scoret masse mål som gjør han er bra spiller. Og er en farlig spiller innenfor 16 meteren. Endret 21. januar 2010 av jonasbr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Rooney og Tevez er like spillertyper. Rooney foran han anyday. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Carlos Tevez: 09/10: Goals 12 | Shots/Goals Ratio 0.18 | Shots on Target Ratio 0.55 08/09: Goals 5 | Shots/Goals Ratio 0.09 | Shots on Target Ratio 0.54 07/08: Goals 14 | Shots/Goals Ratio 0.15 | Shots on Target Ratio 0.63 Wayne Rooney: 09/10: Goals 15 | Shots/Goals Ratio 0.14 | Shots on Target Ratio 0.58 08/09: Goals 12 | Shots/Goals Ratio 0.11 | Shots on Target Ratio 0.60 07/08: Goals 12 | Shots/Goals Ratio 0.12 | Shots on Target Ratio 0.67 Dimitar Berbatov: 09/10: Goals 7 | Shots/Goals Ratio 0.16 | Shots on Target Ratio 0.60 08/09: Goals 9 | Shots/Goals Ratio 0.21 | Shots on Target Ratio 0.67 At Berbatov traff mål på over dobbelt så mange skudd som CT ifjor sier vel kanskje litt. Jeg må likevel si at jeg savner at DB skyter litt mer, da jeg vet han kan skyte, godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå