Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner Tevez godt. Når fansen kaster mynter og roper ukvemsord - selvfølgelig vil han ta igjen, det har han rett til.

Neville er bare barnslig.

Kaste mynter er en ting, men ukvemsordene har han gjort seg fortjent til på måten han forlot klubben og har oppført seg i ettertid. Hadde han forlatt klubben på en respektfull måte, og dratt til en annen klubb hadde ingen hatt problemer med han. MEN NÅR HAN DRAR TIL FUCKINGS CITY - da er han rett og slett en dum liten jævel. Slik gjør man bare ikke.

Lenke til kommentar
Skjønner Tevez godt. Når fansen kaster mynter og roper ukvemsord - selvfølgelig vil han ta igjen, det har han rett til.

Kaste mynter er en ting, men ukvemsordene har han gjort seg fortjent til på måten han forlot klubben og har oppført seg i ettertid. Hadde han forlatt klubben på en respektfull måte, og dratt til en annen klubb hadde ingen hatt problemer med han. MEN NÅR HAN DRAR TIL FUCKINGS CITY - da er han rett og slett en dum liten jævel. Slik gjør man bare ikke.

Hva hvis han ikke hadde andre muligheter?

Lenke til kommentar

Hva hvis han ikke hadde andre muligheter?

Tipper Tevez kunne kommet seg til andre klubber hvis han ville det.

Lenke til kommentar

Det kunne han nok. Det ble nevnt at han var "familiemann" og ønsket å bli værende i Manchester-området. Da har man plutselig ikke så mange igjen. Alternativene er vel da United, City og Liverpool. Hadde det vært Park som skulle funnet ny klubb i området kunne man lagt til Everton og kanskje Bolton/Wigan..

Lenke til kommentar
og dratt til en annen klubb hadde ingen hatt problemer med han. MEN NÅR HAN DRAR TIL FUCKINGS CITY - da er han rett og slett en dum liten jævel. Slik gjør man bare ikke.

Schmeichel spilte da i City. Og Owen spiller for dere, så jeg vet ikke om du burde si ting som "slikt gjør man bare ikke".

Glimrende poeng. Drittkastingen deres til Tevez finner jeg bare barnslig. Beklager "hør på pappa"-argumentasjonen, men dere må skjønne at det er flere ting som spiller inn mtp. hvor en spiller velger å dra. F.eks så uttalte han vel at han ville bli i Manchester fordi datteren trivdes godt med skole og slikt.

Og som en over nevnte, man får som man sår. Tevez valgte City, og visste da at han kom til å få tyn. Når da fansen slenger ukvemsord og drit, selvsagt gjør han noe tilbake for å provosere. Vel fortjent.

Og, brorparten av dere ville forresten ikke ha Tevez lenger i klubben...

Lenke til kommentar
Jeg var en stor tilhenger av Tevez når han spilte for oss, men når han begynte å syte til media for at han ikke fikk spille nok (når han da faktisk fikk spille en god del), og oppførselen hans i ettertid mot klubben, da mistet han all respekt fra min side.

Akkurat det samme for meg. Han er en ufyselig type. Om noen av dere ikke mener det, er det dere valg. Men jeg liker ikke typen lengre.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke uttale meg om Tevez' familiære saker, men jeg tror faktisk at han ikke hadde så altfor mange valg etter at han forlot United. MSI krevde rett og slett en helt vanvittig sum, så jeg tror ikke at noen andre enn City var villige til å betale £30m for ham. Når man i tillegg vet at man kan tjene Dubai-lønn samtidig som man spiller i PL, er det egentlig ikke et så vanskelig valg. Kanskje en mer lojal spiller hadde takket nei, men nå var ikke Tevez akkurat på godfot med SAF da han forlot United.

Lenke til kommentar

Vi tapte kampen på straffesituasjonen og de første 20 minuttene av 2. omgang. Følte City ga 10% mer i hver eneste duell, hvert eneste løp, og hver eneste takling i den perioden.

Burde utlignet i siste halvdel av 2. omgang, men en meget god Given hindret oss i det.

Alt i alt synes jeg vi leverte en meget bra kamp, herlig å se slik innsats.

Ellers savner jeg midtstopperne våre noe helt for j*vlig, kjenner jeg..!

Edit: Og Tevez har jeg mistet all respekt for. Synd egentlig, for digget han i United før kontraktdiskusjonene begynte. Han fremstod jo alltid blant de som ga absolutt mest innsats - mulig kroppsspråket hans og alle de løpene han aldri kan nå balle på lurer meg litt, men ;)

Vi reiser oss om en uke, og tar dette hjem.

Greit dette er "Mikke Mus-Cupen", men en semi mot City er så langt fra Mikke Mus jeg kan tenke meg. Bare vi slår dem, driter jeg nesten i finaleresultatet :p

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hvordan kan du ikke ha likt Tevez når han spilte i United? Han spilte slik jeg ønsker alle United-spillere skal gjøre. Hadde han hatt et hjerte ville det vært utenpå drakten. Ga alt i hver duell gjorde han også.

Slike ting er kanskje en selvfølgelighet, men jeg ser ikke det samme når Nani springer rundt. Berba har heller ikke samme innstilling, men Berba har andre kvaliteter.

United hadde ikke vært ekstraordinær med 10 stk Tevez på banen, men jeg kan ikke se for meg ekstremt mange taklinger med 10 x Berba på banen heller...

Jeg tar gjerne i mot en spiller med kvaliteter av Tevez sitt kaliber i dette transfervinduet dersom det dukker opp.

Lenke til kommentar
<- Manchester United fan.

Men så sikker i min tro at jeg kan si at tevez var glimrende. United burde gjort mer for å beholde han. Solgt Berbatov eller noe...

Hva i faen gjorde Tevez glimrende igår? Straffen var midt i mål, han jobbet ikke som han gjorde i United. Han var tidvis uspillbar. Han scorer to takket være Mike Dean og to hodeløse høns (Les: Evans og Brown).

Vi har Rooney, ti ganger spilleren Tevez er. 100 ganger mannen Tevez er.

@Sovehest. Berbatov takler mer enn Tevez.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...