Manx Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Enig der. Evra er verdens beste venstreback by a mile nå. Han er rett og slett syk. Rooney var veldig god mot slutten av kampen men overalt så var Evra banens beste. Forbanna fantastisk, Pat. Jeg vil vel gå så langt å si at Given var banens beste, men Evra var en god nr. 2. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ah, got me there. Sant det. Michael Carrick Passed the ball well – especially some long, lofted cross-field balls – and kept calm in tight areas of the pitch. Like Anderson he got stuck in a bit, too. Merket det. Han taklet helt sykt mye mot slutten av kampen. Veldig fornøyd med Carrick i andre omgangen. Fletch, derimot. Ganske grusom og lite inolvert i dag; og når han var det så kom det en grov feilpasning annenhver gang. Han var også veldig veldig dårlig mot Bham borte, sist gang vi så ham. Skjerpings, Fletch... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Fletch, derimot. Ganske grusom og lite inolvert i dag; og når han var det så kom det en grov feilpasning annenhver gang. Han var også veldig veldig dårlig mot Bham borte, sist gang vi så ham. Skjerpings, Fletch... Skuffende egentlig. I sesongåpningen og den første delen av sesongen synes jeg han var vår viktigste og beste spiller. Han herjet på midten, var overalt og taklet som en gal, i tillegg var han positiv fremover på banen. I det siste har han klart svært lite, blitt veldig borte, men jeg tror han kommer tilbake i slag snart! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Skal sies at jeg fikk en varm følelse i brystet når hage-gnomen puttet mål nr. 2, er ikke helt sikker men lurer på om det var følelsen av hat som dukket opp i noen minutter der... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, selvfølgelig Larsemao, det skal sies at han var rett og slett fantastisk for oss i høst-tidene. Og det er ingen tvil om at han kommer tilbake snart også. Too good to stay down. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Er jo ikke for ingenting at han har fått plass på ryggen min Ga lillebror (11 år) blant annet CL-drakta fra i fjor i julegave nå, og det tok ca. 0 sekunder før han svarte "Giggs såkart" når jeg spurte hvem han skulle ha bakpå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke så veldig mye å si om denne kampen. Det har allerede blitt sagt av flere brukere allerede. Den som ler sist ler best.. Tevez kan brenne. Jævla rotte. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Vær forbanna Giggs, ffs. hehe, tenkte det samme under kampen. Så han småprata og lo mens han prata med Tevez når Evra var det vel, lå nede. Dette var etter det første målet og den kvalme feiringa hans. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Lurer på hva Wazza sa til Judas før straffen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 MANCINI has promised at least 1 new face at Man City, Lescott and Tevez are fighting over it Lenke til kommentar
jonasbr Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Er det bare meg som savna at mame diouf skulle blitt byttet inn på banen mye før? Dem hadde trengt den hurtigheten, spensten og målfarlige han er. Han ble byttet i 90.min og er nesten umulig å få til noe da, han fikk jo en sjanse, den holdt han på å score på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Får håpe kampen blir like bra som første post. Jeg frykter at posten kanskje blir høydepunktet i denne kampen... Kampen startet jo bra... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Håper denne kampen viste folk at Anderson ikke er i nærheten av den spilleren mange håper han skal være... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Neville viser Judas fingeren Ville heller foretrukket at Neville var på banen og knakk begge beina til Judas, men jeg skal ikke klage på han, jeg hadde sikkert reagert på en lignende måte. Jeg unner Tevez alt vondt. Drittspiller. Rotte. Brenn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Åffer ble Neville aldri kastet inn på banen? Han kunne ha knekt beina til Tevez Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde foretrekket det samme Larsemao. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig voksent gjort av Neville. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig voksent gjort av Neville. Viser egentlig at han er en hardbarka United supporter, og hater Tevez like mye som resten av fansen Can't blame him Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hva ville du gjort? Gaz elsker United. Tevez er Judas. Han scorer, og oppfører seg som den kvalme jævelen han er, og løper forbi Neville mens han gjør den gesten der. Hva ville du gjort? Kunne selvsagt holdt seg til å rope noen gode gloser, istedet for å vise finger som lett blir tatt bilder av, men men Endret 20. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig voksent gjort av Neville. Sånt må man nesten regne med når han er hardbarka United fan. Og når Tevez feirer på den ekle måten. + at Tevez sa at han ikke skulle feire. Ufyselig spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå