Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Enig der. Evra er verdens beste venstreback by a mile nå. Han er rett og slett syk. Rooney var veldig god mot slutten av kampen men overalt så var Evra banens beste. Forbanna fantastisk, Pat.

Jeg vil vel gå så langt å si at Given var banens beste, men Evra var en god nr. 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, got me there. Sant det.

Michael Carrick

Passed the ball well – especially some long, lofted cross-field balls – and kept calm in tight areas of the pitch. Like Anderson he got stuck in a bit, too.

Merket det. Han taklet helt sykt mye mot slutten av kampen. Veldig fornøyd med Carrick i andre omgangen.

Fletch, derimot. Ganske grusom og lite inolvert i dag; og når han var det så kom det en grov feilpasning annenhver gang. Han var også veldig veldig dårlig mot Bham borte, sist gang vi så ham. Skjerpings, Fletch...

Lenke til kommentar
Fletch, derimot. Ganske grusom og lite inolvert i dag; og når han var det så kom det en grov feilpasning annenhver gang. Han var også veldig veldig dårlig mot Bham borte, sist gang vi så ham. Skjerpings, Fletch...

Skuffende egentlig. I sesongåpningen og den første delen av sesongen synes jeg han var vår viktigste og beste spiller. Han herjet på midten, var overalt og taklet som en gal, i tillegg var han positiv fremover på banen. I det siste har han klart svært lite, blitt veldig borte, men jeg tror han kommer tilbake i slag snart!

Lenke til kommentar

Hva ville du gjort? Gaz elsker United. Tevez er Judas. Han scorer, og oppfører seg som den kvalme jævelen han er, og løper forbi Neville mens han gjør den gesten der. Hva ville du gjort?

Kunne selvsagt holdt seg til å rope noen gode gloser, istedet for å vise finger som lett blir tatt bilder av, men men :roll:

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...