Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei stone, det skal ikke være mulig for Dean å gjøre det han gjorde i dag. ROOKIE dommer for faen. Og taklingene til Tevez og Bellamy, de fikk faen ikke RUTINE gule kort. Faen så vondt.

Scholes skapte en ro Carrick, Anderson og Fletcher ikke klarte.

Nå kom han riktignok inn helt på tampen av kampen når City bestemte seg for å legge seg bakpå. Naturlig utvikling i en slik kamp, så han fikk det litt "lettere".

Fortsatt, de ballene til Giggs var perfekte og det skal en del til for å treffe 3 ganger på rad på den måten.

Alt, du sa jo Scholes var grusom før Burnley-kampen uten å backe det opp. Jeg nevnte at han hadde EN dårlig kamp mot Fulham, men du sa at han var en vandrende katastrofe i det siste osv. Skjønte absolutt ikke det.

Lenke til kommentar

Det er bare Ligacupen. Men faen, dette tapet svir uansett. Hadde vi tapt rettferdig fordi vi fortjente det, hadde det det vært en ting. Men når

1) Vi spilte godt, og hadde fortjent bedre

2) Mike Dean dømmer forjævlig, og snur kampen ved å dømme en latterlig straffe

3) The fucking twat Tevez scorer

da føles det helt forjævlig.

SHITTY SKAL SLÅS PÅ OLD TRAFFORD. Vi skal faen meg ikke ryke ut mot dette drittlaget. They play like shite.

Lenke til kommentar

Først og fremst, måla til City: Straffa ser ikkje ut til å vere straffe på dei få repetisjonane eg har fått sett og difor etter mi meining feilaktig idømt. Det ser heller ikkje ut som at nokon United-spelar er innom ballen som ender i corneren som City scorar på. Det vil seie at vi rett og slett er forferdelig uheldige i dei viktigaste nøkkelsituasjonane i denne kampen. Det går fint an å kritisere dommaren for det han gjer, men det har de andre tatt dykk så fint av, at eg gidder ikkje å bruke særleg meir energi på det.

Som sagt tidlegare, så har eg berre fått sett andreomgangen, i tillegg til enkelte nøkkelsituasjonar frå første omgang og difor er min innsats basert på det spelet som vart prestert i den omgangen eg fekk med meg.

Det er grueleg irriterande med slike kampar, der vi absolutt er spelemessig på høgde og etterkvart hadde fortjent minimum eit uavgjortresultat for den innsatsen og spelet som blir lagt ned. Vi er absolutt ikkje dårlegare enn City i denne kampen, og til tross for at kjøpeklubben har sine sjansar og kjem på farlege visittar så er det heilt klart mi meining at City ville vore særs heldige om dei hadde fått med seg så mykje som uavgjort frå denne kampen. Dei første 25-30 minutta av andre omgang er førehaldsvis jamne, der begge laga vekslar på å ha spelet og på å skape målsjansar, men jo lenger ut i kampen ein kjem, jo meir tek United over. Owen gjer på mange måtar ein positiv figur i innhoppet sitt, ettersom han skapar litt meir bevegelse der framme, går på nokre fine løp og tek vekk noko av merksemda rundt Rooney, som då får litt meir plass å boltre seg på. Problemet med Owen er at han aldri blir direkte farleg, og på tross av at Given spelar over evne for å halde City inne i kampen, så er det ikkje så voldsomt mange spelarar som skaper farlegheiter for oss. Rooney er i særklasse og kunne nok invadert diverse land på eiga hand om han sette for seg at han igjen ynskte å auke storleiken på imperiet. Giggs, Valencia og Evra er også veldig aktive og spesielt Paddy og Giggs skaper forholdsvis mykje ute på venstrekanten. Det er likvel noko med det at laget som får fleste ballar i nettet, vinner fotballkampar og vi kan vere så farlege vi berre vil så lenge vi ikkje presterer å score.

Eg lurer på om vi hadde vorte endå litt farlegare offansivt på slutten, dersom Mame hadde fått prøve seg i staden for Owen. Han er ein anna type spelar, innehar stor fart, i tillegg til at han til forskjell frå Owen, har høgde nok til å vere ein trussel i luftrommet. Diouf er også såpass ny i engelsk fotball at få forsvar vil vere obs på korleis han bør handterast, og iogmed at han er såpass annaleis enn dei andre spissane våre så kunne han nok gitt fleire forsvar problemer om han får sjansen til det. Byttet med Scholes viser seg å vere ein liten feil frå SAF, men eg kan samtidig forstå at han prøvar, for det skal ikkje meir til enn ei genial pasning frå Scholes, så hadde ein av spissane vore gjennom og så hadde vi kanskje hatt eit mål til.

Vi taper denne kampen fullstendig ufortent etter mi meining, men vi viser at vi kan vere eit betre lag enn City når vi vil og så lenge vi kan ta med oss litt av det vi gjer i siste halvdel av andre omgang, så skal det vere ei overkommeleg oppgåve å slå City på heimebane om ei god veke. Eg bryr meg strengt tatt lite om ligacupen, men eg bryr meg heilt klart om at vi hindrar dei i å komme til ei finale med gode mogelegheiter for å få eit trofé. Mitt ønske for returkampen er i det minste at vi går ut for å vinne, med to spissar frå start, sånn at Roon kanskje slepper å måtte gjere så mykje på eiga hand. Det kunne mogelegens vore eit greit høve for å teste ut korleis Mame fungerer frå start saman med Rooney, ellers så får vi forhåpentligvis sjå anten Owen, Welly eller Berba.

Om eg skal freiste å oppsummere ein smule, så taper vi denne kampen ettersom vi er svært uheldige i enkelte nøkkelsituasjonar, fordi Shay Given er ein veldig god keeper og viser det i dag, i tillegg til at United som vanleg ser ut som at dei har tenkt å sett Guiness-rekord i sjansesløseri.

Heilt til slutt så vil eg seie eit par ord om Tevez. Eg likar absolutt ikkje at han spelar for City, og mista all respekt eg hadde for han etter ei lang rekke idiotiske uttalelsar om SAF og United, men at folk sitter her og kjeftar på han fordi han scorar mot oss blir likevel forholdsvis teit, til tross for at det svir. Han er pr dags dato City-spelar og får betalt for å score for City. At han plutselig har byrja å gjere det han gjorde altfor lite av i United er sjølvsagt surt, men ikkje noko å gjere med, og heller ikkje så mykje å sutre over. Det er berre å håpe at han avsluttar europa-karriera tidleg for å reise tilbake til Argentina og lar City ligge tilbake med veldig mange millionar brukt for ein spelar dei berre fekk nytta nokre år.

(I tillegg så håpar eg verkeleg at FA faktisk tar affære mot City og tildeler dei ei klekkeleg bot, om ikkje anna, for at dei har apekattar på tribuna som skal drive å kaste ting på spelarane. Slike forbanna retarderte menneskje har ingenting på ein fotballstadion å gjere, så eg håpar verkeleg han blir utesteng på livstid.(Får sjå på dette som eit PS))

Lenke til kommentar
Fortsatt, de ballene til Giggs var perfekte og det skal en del til for å treffe 3 ganger på rad på den måten.

Jeg har heller ikke sagt annet. Saken var at Scholes fikk lengre tid med ballen siden City trakk seg nærmere egen 16-meter, da får han mer tid med ballen og det blir lettere å skape ro i spillet i forhold til når en blir jaget av to spillere hele tiden.

Alt, du sa jo Scholes var grusom før Burnley-kampen uten å backe det opp. Jeg nevnte at han hadde EN dårlig kamp mot Fulham, men du sa at han var en vandrende katastrofe i det siste osv. Skjønte absolutt ikke det.

Jeg regner med at du sikter til innlegget der jeg skrev at han har vært forjævlig i det siste? Det har han jo, han har hatt langt mer enn én dårlig kamp.

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne? Jo, på taklingen som fort kunne endt Wes Browns fotballkarriere. Hvis ikke det er rødt kort så er ingenting. Livsfarlig. Til å med min far som er Leeds supporter var enig i at det var soleklart rødt! Første målet: LANGT ifra straffespark, de er jo 5-6 meter utafor når hendelsen skjer... Dean, dette er ikke håndball, du kan ikke dømme straffespark hvor som helst på banen! Andre målet: Ikke hjørnespark og HORRIBELT forsvarspill når Judas får ballen. Utover det spiller vi tidvis flott angrepsfotball anført av en frisk Rooney og i perioder Valencia. Forsvarsspillet er helt på jordet, rett å slett.

Foreslår at vi sender et par norske dommere til England. hadde nesten hevet kvaliteten på dømmingen.

Lenke til kommentar

Med en grei dommer hadde vi tatt denne. Vi fortjente seieren, men dommerne er mot oss i år. City skulle hatt flere gule kort, og ingen av målene skulle de hatt. Straffen var riv ruskende gal, og cornern før det andre målet var ikke noen corner heller. Begynner å bli dritlei dette. Selv om det egentlig er en tulle-cup som de kunne lagt ned imo.

Lenke til kommentar

Andy Cole: "Mike Dean is not my cup of tea. Never has been and never will be. He walks around like he's talking to little kids out there"

Andy Cole sier også at Mike Dean "might be demoted to the Championship or League One after this".

Sir Alex skal visstnok ha tatt det med fatning forøvrig.

Lenke til kommentar

Han såg forholdsvis rolig ut på benken, men det kan vel ha med at vi har ein kamp til å gjere det på og han ser nok heilt klart at det er meir enn mogeleg å ta seg vidare, noko som kanskje er lettare å styre om han kan vere involvert. Skjer noko liknande til helga eller i andre kamp mot City kan det derimot hende det sprekker litt for skotten.

Lenke til kommentar

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/8469303.stm

Ah, Giggsy. Fy faen, hør på stemmen hans. Hvor rolig går det an å være når du netopp har blitt bortdømt osv osv.

Alle som er like frustrerte som meg nå bør høre på det inervjuet. Er så beroligende. Giggsy altså.

Patrice Evra

United’s best at Eastlands, Evra constantly strove to attack and drew opponents out of position with his forward forays. Provided some telling crosses, too.

Enig der. Evra er verdens beste venstreback by a mile nå. Han er rett og slett syk. Rooney var veldig god mot slutten av kampen men overalt så var Evra banens beste. Forbanna fantastisk, Pat.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...