Martindani Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Som mange andre her sier, så ble vi helt klart bortdømt. Først en straffe, så en corner de ikke skulle hatt i forkant av 2-1 målet. Jeg trodde ikke jeg skulle ta et tap i dag så hardt, det var jo tross alt bare Mikke Mus-cupen. Men det svir virkelig i hele kroppen. Mesteparten av den æren gir jeg til judas, og det faktum at City nærmest fikk det til å virke som en CL-finale. Kudos til gutta for bra innsats, men det mangler en matchvinner. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 2-1 er ikke så gale resultat, men dere hadde fortjent bedre i dag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Vds 7 Rafael 4 (sorry gutt, posisjoneringen din er katastrofe - megatalentet tiltross) Evans 7 Wes Brown 8+ (konge i boksen og med ball i beina) Evra 8 Valencia 6 Carrick 7 Fletcher 6 Anderson 4 (Må ikke slå stikkere hver gang han har ballen...) Giggs 8 Rooney 7+ Owen - Meget positivt! Diouf - Fikk ikke sett nok Scholes - jf diouf, men trekkes for å gi bort ballen to ganger upresset på overtid. Mye mer fornøyd i dag enn mot Burnley. Gutsen var der og det mine damer og herrer er et MEGET godt tegn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Scholes er seriøst helt umulig fortiden. Faktisk bedre å spille med 10 mann i steden for han på banen. United trenger virkelig en midtbane general snarest. Er du hjerneskadet? Scholes gjorde en jobb når han kom inn, mistet ballen en gang i sluttminuttene. Skapte sjansene på slutten med et fantastisk overblikk. Spør Giggs han fikk hver eneste en av de ferdigdempede langpasningene. Jeg gadd ikke nevne de en gang, tenkte en del her ville si at det ikke var nok osv. Er så latterlig at folk snakker om Scholes på en negativ måte etter denne kampen. Er bare dumt langt opp i hodet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det sier litt at vi vinner første hodeduell på corner etter 92 min og da er det Diouf som klarer det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Scholes er seriøst helt umulig fortiden. Faktisk bedre å spille med 10 mann i steden for han på banen. United trenger virkelig en midtbane general snarest. Hvorfor avslører du deg på denne måten? Du ser jo tydeligvis ikke fotball i det hele tatt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kritiserte Rooney etter sist kamp,selv om han gållet,men denne kampen var han outstanding. Fuck me,hadde han vært sånn hver kamp hadde han vært verdens beste spiller. Angrepet vårt fungerte overraskende bra,tycker jag.Valencia viser seg å være en krem-signering,så lenge han vedlikeholder formen.Han hadde jo kampens moment når han wrestlet Bellamy i bakken,og Bølla ble til mobbeofferet når han lå på bakken! Mike Dean....Hva skal jeg si...Jeg sa tidlig i kampen at jeg syntes han var feilfri,det står jeg til en viss grad for.Jeg synes det er uhyre morsomt når lokal-oppgjør starter med en viss tenning og småspark.Men etter straffen...Herre min skaper for en mislykket dommerstand Storbritannia har.Straffen...kommer sikkert til å bli diskutert opp og i mente.Fergie har nok tiltet på SkySports allerede.Den verste for meg var dog når Evra tar ballen fra Richards...Micah Richards med en total muskelmasse på 80 kg,med tidenes svalestup pga en fransk tå.. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Dette er virkelig noe å ta med seg videre inn mot Hull-kampen. Stort sett enig med karakterene til Game. Vi spiller mye bedre enn mot Burnley, og mangler bare avslutningene. Men mot en Given i toppform vil de fleste slite. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Scholes skapte en ro Carrick, Anderson og Fletcher ikke klarte. Fletcher slår gode pasninger til tider, men ofte er det veldig uhåndterlige. Forøvrig ser jeg ingen som klager på Rooney ikke puttet idag. Så da gjør jeg det, fantastisk kamp av han alene på topp. Men burde puttet. Uansett, enspissdrit. Det er faen helt latterlig. Rooney er blitt god alene på topp, men 442!!! Alltid 442! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Er bare dumt langt opp i hodet. Hahahahaha. Lekent formulert Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 VDS 7 Rafael 5 Evans 5 Brown 8 Evra 8 Valencia 7 Carrick 7 Fletcher 6 Anderson 5 Giggs 8 Rooney 8 Owen - likte det jeg så Diouf - for lite Scholes - et par fine pasninger, men mister ballen horribelt ved noen anledninger Mike Dean - stryk karakter så det holder Fornøyd med det meste, spillet var godt, men Rafael, Evans og Anderson var for dårlige idag imo. Vi sløste for mange sjanser idag også (Rooney). Vi fortjente ikke dette resultatet, og en ræva Dean snudde kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det sier litt at vi vinner første hodeduell på corner etter 92 min og da er det Diouf som klarer det. Såg bare andreomgangm, men fysj og fei det irriterte meg på cornerne. Bare blå som gikk på ballen med innsats. Nesten sånn at eg begynte å rope på korte cornere (de kom). Og eg HATER korte cornere. Men er da ingen vits å lempe ballen inn til City spillerne. Vannvittig trøkk på slutten av kampen. City ble presset bakpå som om de var et bunnlag. Helt rått. Bare synd de ikke klarte å putte et der. Men fornøyd. Til tross for dommeren så har vi med oss et greit resultat til OT. Og gjett kem som skal få høre det når han kommer på besøk der. Den dritten kommer til å bli døv av piping. Owen hadde et par fine inngripener i dag. Flikken til Rooney var det verdensklasse av. Synd at det var det av redningen til Given og, og dessverre ikke av avslutningen til Rooney Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Scholes skapte en ro Carrick, Anderson og Fletcher ikke klarte. Nå kom han riktignok inn helt på tampen av kampen når City bestemte seg for å legge seg bakpå. Naturlig utvikling i en slik kamp, så han fikk det litt "lettere". Men Anderson må slutte å sende i veien "smarte" pasninger hele tiden, han er ingen Scholes og det må han nesten bare akseptere snart. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Fy faen så jeg hater Tevez. Ikke nok med at han ser ut som innsiden av et rasshøl, fyren er bare gjennomført kvalm og gjør dette tapet så mye surere enn det behøver å være, men ut av City-spillerne må man faktisk se forbi klyser som Bellamy, Richards og Tevez, samt verdensklassespilleren (den eneste på laget) Given. City-spilleren som presterer kunststykket å frustrere meg mer enn alle de andre tilsammen er idioten Mike Dean. Går det an? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ga du virkelig 7 til Evans, Game? Resten var egentlig greit, men hvordan kan Evans få 7? Han har mistet alt han hadde av langpasninger og klarer ikke forsvare rolig lenger. Posisjoneringen er helt på trynet til tider. Han må ut, og Rio/Vida må inn. Ellers var alt knall i dag for min del, og hadde Given vært litt verre og Dean MYE MYE MYE bedre, så hadde vi vunnet. 1-1 Dean 2-1 Evans (Brown kunne kanskje hjulpet han litt men han måtte løpe etter ballen der siden det var mannen hans) Jeg er jo glad, men det gjør så jævlig vondt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Syns United spelte veldig bra i dag! Ekstremt synd at det ikkje blei seier. I den forbindelse vil eg gratulere Mike Dean me to assister! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hva feiler Vidic? Er han snart tilbake? Liker bedre Brown Vidic enn Brown Evans... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hva feiler Vidic? Er han snart tilbake? Liker bedre Brown Vidic enn Brown Evans... Seriøst? Er Vidic bedre enn Evans? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er sur nå og det koker fortsatt litt i toppen. Who's that twat from Argentina? Who's that money grabbing whore? Carlos Tevez is his name, And he hasn't got a brain, And he won't be winning trophies any more... Det er helt på trynet og se Judas score to mål mot oss i dag. Jeg tror faktisk at Tevez er den mannen i verden jeg helst skulle sett lide akkurat nå, en gjennomført drittsekk som burde komme seg langt unna Manchester. Niko? Jeg forventer at du spytter på Tevez hvis du ser han, gjennomført asshole. Bortsett fra den stuttjukken av en argentiner så er det Mike Dean som i det store og det hele dømmer bort kampen. Straffe? Aldri i verden, dømte aldri frispark Uniteds vei og lot alle tvilsomme situasjoner gå Citys vei. Jævel. Innsatsen i dag var ihvertfall upåklagelig, det er dette jeg har ønsket å se. Viljen til å sloss og ikke legge seg ned for å dø. Wayne Rooney er blant verdens fem beste fotballspillere, nå blåser jeg i hva folk mener for det er han virkelig. Han er hjertet og sjelen og han kan gjøre alt alene, bare han faktisk prøver selv. Det viste han på slutten og det bør han vise fremover. Alle ville vinne i dag, så dere hvor skuffet Rafael var når han ble byttet ut, eller Ando for den saks skyld? Herlig av spillerene våre, creds til gutta. Formasjonen derimot var et dårlig valg, selv om Rooney var betraktelig bedre som alenespiss i dag. Hvorfor ikke starte med to? Hvem vet, uansett er det ikke over før kampen på Old Trafford er spilt. Jeg hater City mer enn noen gang, neste gang skal Tevez slaktes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Spar meg Latias. Poenget med den var at eg ville se Brown ilag med Vidic, ikke Evans. Dumbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå