Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Som jeg sa etter Chelsea-kampen, det er ikke nok matchvinnere i laget. Vi burde vunnet denne kampen, men feiler den siste fasen av spillet.

Når vi atpåtill blir bortdømt og ikke setter sjanser/utnytter press fortjener vi ikke bedre.

Nye spillere må inn, selv om jeg er strålende fornøyd med innsatsen i denne kampen. Resultatet var ikke så gærent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men enig med Game. Vi spilte VELDIG bra, og vi RÆVKJØRTE dem på bortebane. Seriøst. De hadde 10-12 min hvor de var best, ikke noe mer. Vi fortjente så mye mer. Og de hadde ALDRI scoret om Dean hadde gjort jobben sin. Og det INKLUDERER TO KLARE GULE KORT til Tevez og Bellay.

Og en ting til. Given er der oppe med verdens beste keepere, no fucking doubt.

Good game lads. Proud.

Red devils.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli så dritt lei dette. Høres ut som om vi er en gjeng drittunger som kun sutrer på dommeren hver gang det blir dømt straffe og vi taper, men for faen i helvete, det er jo så jævlig latterlig dårlig dømming fra Mike Dean. Helt tragisk. Når skal det komme ordentlige dommere til engelsk fotball? Går jo aldri en kamp uten pissdømming. Nå er jeg så sykt lei, at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

FAEN!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk kunne si at det var et fantastisk lag vi sendte utpå idag. En spiss. Det er og blir totalt latterlig. Uansett var det Mike Dean som snur kampen for dem. For det første skal det dømmes frispark, ikke straffe om det er en forseelse der. For det andre, det var ikke en DRIT.

Faen City er et dritlag.

Lenke til kommentar
Scholes er seriøst helt umulig fortiden. Faktisk bedre å spille med 10 mann i steden for han på banen. United trenger virkelig en midtbane general snarest.

Haha hva faen? Scholes skal få kritikk nå for å ha kommet inn etter 89 min? Og han var strålende på lørdag, blant banens beste. Hadde EN dårlig kamp mot Fulham. HerreFRED. Hva feiler folk her, jesus christ.

Og ja, som BBC sier. Straffen var TURNING point av kampen. Vi hadde FULL kontroll. Just fuck off. Men ja, 2-1 kommer pga Brown - Evans kommunikasjon som de viser på BBC nå. Seriøst, det var det som skjedde. Begge to løper som HUNDER etter ballen på 2-1 målet....

RIO VIDA GET FIT. GET FIT PLEASE

Lenke til kommentar
Scholes er seriøst helt umulig fortiden. Faktisk bedre å spille med 10 mann i steden for han på banen. United trenger virkelig en midtbane general snarest.

Er du hjerneskadet? Scholes gjorde en jobb når han kom inn, mistet ballen en gang i sluttminuttene. Skapte sjansene på slutten med et fantastisk overblikk. Spør Giggs han fikk hver eneste en av de ferdigdempede langpasningene.

Lenke til kommentar

Slapp av, trenger ikke å slakte en spiller for en miss mot slutten. Hvem som helst kunne ha bommet der. Tror ikke du hadde sagt det samme dersom det hadde skjedd tidligere i kampen...

På en annen siden, skjønner egentlig ikke hvorfor Scholes ble byttet ut. Mame skulle ha kommet inn tidligere, Valencia skulle i hvert fall ikke ha byttet ut heller. Det som hadde vært logisk, Owen>Andy, Mame>Fletcher/Carrick.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan folk kunne si at det var et fantastisk lag vi sendte utpå idag. En spiss. Det er og blir totalt latterlig. Uansett var det Mike Dean som snur kampen for dem. For det første skal det dømmes frispark, ikke straffe om det er en forseelse der. For det andre, det var ikke en DRIT.

Faen City er et dritlag.

Vi spilte jævlig bra i dag og hadde marginene mot oss. Det kunne lett blitt blitt 0-3. 0-2. Som du selv sier, Dean SNUR kampen for dem. Ikke så mye mer enn det. Så jævlig dårlig dømming.

Vi fotjente mye bedre.

Lenke til kommentar

Det som gjør taper mindre smertefullt, er den innstillingen vi alle viser mot slutten. Spillerne og supporterne, samkjøret var herlig, og spillerne spilte virkelig med hjertet utpå drakta de siste minuttene. Vi hadde dommeren imot oss, ingen tvil om det. Forbanna nisse.

Tevez.. merker det skjærer vondt i hele kroppen bare av å se, høre eller skrive navnet hans, så jeg lar det være med det. De ordene jeg har lyst til å bruke om det ekle vesenet, er ord som ikke egner seg for offentligheten, ikke engang for frustrerte medsupportere.

Vi spilte bedre enn City til tider, og 1. omgangen var hakket mer i vår favør. Dessverre startet City 2. omgangen best, og de spilte også best fram til 60-65 minutter var spilt. Da begynte vi å komme mer med. Synd, det er jævli synd. Menmen.. vi tar dem hjemme på OT!

Uansett, dette må skjerpes og bedres. Vi skal ikke være avhengige av å ha en nøytral dommer for å vinne. Med det sagt, så var Rooney meget god i dag, og mange av de andre spillerne også forøvrig.

-Glory, glory Man United ihvertfall! :)

Lenke til kommentar

Så dårlig har han ikke spilt, heller ikke idag.. En dårlig pasning på slutten, ikke noe særlig mer.. Mange fine langpasninger.

God kamp idag, vi tar de om 8 dager..

Sov godt kjære venner

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

APPELL TIL MIKE DEAN.

Du er en elendig dommer. HVOFOR BLÅSTE DU STRAFFE NÅR RAFAEL SLUTTA Å DRA I TRØYA NÅR HAN KOM INN I 16-METEREN? Helt på slutten, hvorfor får ikke Fletcher frispark når han blir trakka ned bakfra? Neida, hhv straffe og innkast til Shitty. Dette er en skamplett du må leve med for resten av livet. Noe mer orker jeg ikke å memorere.

Det kommer i all evighet til å stå korrupt i panna di. Hver gang jeg ser trynet ditt, hver gang jeg hører navnet ditt, kommer jeg til å minnes denne forferdelige kvelden. Hvor mye betta du egentlig på City? Huset? Du er en skam for Engelsk fotball. Du er en skam for familien din, stakkars jævler.

Til slutt, håper du fikk så mye av de blodige oljepengene at du aldri, aldri, aldri i ditt liv dømmer en Unitedkamp igjen.

Tevez og 451/433 er to kapittel for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...