Raste Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gibson har ikke hatt flere gode kamper, han lever på de to kampene han scorte på og uten det har han vært dass. Nå snakker jeg altså ikke om Leeds kampen, men de andre han har spilt i etter de to gode kampene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så du mener at vi skal gi opp Gibson? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg personlig mener at Gibson ikke er, eller har potensiale til å bli god nok. Men jeg har tatt feil før og iren er i det minste vår enste midtbanespillere som netter fra distanse. Hva syntes du da, Limbeck? Fergies uttalelser i dag tatt med i betraktning, tror jeg på dette laget: Kuz Rafael-Brown-Evans-Fabio Valencia-Carrick-Gibson-Nani Rooney-Welbeck. Personlig håper jeg på dette: -------Van Der Sar-------- Rafael--Brown--Evans---Evra --------Fletcher--------- Nani------Ando---Obertan ----------Diouf------------ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Diouf foran Welbeck spør du meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Personlig håper jeg på dette: -------Van Der Sar-------- Rafael--Brown--Evans---Evra --------Fletcher--------- Nani------Ando---Obertan ----------Diouf------------ x2 Spesielt Obertan+Evra kan bli RÅ etter de har fått spilt noen kamper sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 To kamper, og Gibson var arvtaker på Uniteds midtbane og en etterlengtet skuddfot. Noen ræva kamper, så er han udugelig og bør selges. Gi gutten litt tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Evra/Obertan har potensialet til å bli like god som Evra/Ronaldo. Det hadde vært herlig, selv om jeg ikke er særlig glad i franskmenn etter at de jukset seg til VM. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Personlig håper jeg på dette: -------Van Der Sar-------- Rafael--Brown--Evans---Evra --------Fletcher--------- Nani------Ando---Obertan ----------Diouf------------ Selvom City er en ræva klubb, så bør vi kanskje stille med fullt lag? Diouf - Wellbeck på topp er interessant. Men sistnevnte er nok litt for ego til at han kan/bør spille med en typisk bakromsspiss. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fin tråd. Håper inderlig at vi får se da Silva-brødrene, Obertan og Diouf i denne kampen! Det hadde vært morsomt. Fornøyd om Nani for spille også, selvom jeg heller vil se han mot Hull, men det viktigste er at han får spille en av kampene i det minste. Jeg har blitt operert idag, så må holde meg hjemme imorgen og det kommer til å bli noe dritt for da blir tiden til kampstart så jææævlig lang. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) _____________________________________________ Da er det kamptid igjen og denne gangen mot City. Jeg må personlig si at jeg gruer meg litt til kampen, tap for City svelger jeg dårlig. Roberto Mancini er en stor trener. I hans 45 årige liv har han fått til mye, som spiller vant han Coppa Italia hele seks ganger og Serie A to ganger, la oss ikke glemme hans UEFA-Cup, UEFA Cupvinnercupen to ganger og han har til og med spilt CL-finale med Blucerchiati. En stor spiller, men mange vil hevde en langt større trener. Hans 9 år som manager har så langt sanket inn fire Coppa Italia trofèer i tillegg til tre strake Serie A titler på rad med Nerazzuri, han er utvilsomt blant verdens beste managere og et taktisk geni. City har opprettholdt god form denne sesongen med spillere som Bellamy og Tevez, men er det i ferd med å snu etter tapet mot Everton? Roberto Mancini ser som vanlig elegant og respektabel ut, selv med tredagersskjegget. Når det gjelder vår egen form er det vanskelig å tyde noe ut av det vi har sett. Vi kan iallefall like så godt innrømme at det har vært svært varierende. Det skrikes etter nye spillere og til en viss grad kan man skjønne det, forsvarsproblemene har vært lignende det fenomenet vi opplevde forrige sesong og kreativiteten til våre offensive spillere er til tider manglende. Kanskje mangler vi artisten etter Ronaldos avgang til Los Blancos eller kanskje kjøpte vi han fra Lè President i sommer. Vil vi komme tilbake til formen vi viste mot Wigan eller kan vi få et vondt tap slik som mot Leeds? Jeg er personlig fornøyd med en mellomting slik som mot Burnley, samme resultatet iallefall. Forventet ellever av Manchester United: Tomasz Kuszczak Rafael - Wes Brown - Jonny Evans - Patrice Evra Antonio Valencia - Michael Carrick - Darron Gibson - Ji-Sung Park Wayne Rooney - Danny Welbeck Personlig håper jeg: Tomasz Kuszczak Rafael - Wes Brown - Jonny Evans- Fabio Nani - Michael Carrick - Anderson - Gabriel Obertan Mame Biram Diouf - Danny Welbeck Det siste blir neppe aktuelt mot Manchester City. Sjefen selv har gått ut og sagt at det er en semi-finale som betyr like mye for oss som Manchester City og han er nok lite lysten på å kunne ende trofèløs etter endt sesong. Selvsagt har han troen på at vi kan vinne både Premier League og Champions League, men etter fadesen mot Leeds ligger det nok i baktankene at det kan glippe. Morgendagen vil forhåpentligvis bringe et smil til ansiktene våre ellers blir jeg nok liggende å gråte meg til søvn nok engang. Manchester City|Se opp for: Carlos Alberto Tevez, Gareth Barry og Craig Bellamy : Kritikerene til argentineren var mange etter en skuffende sesong i fjor og til slutt endte vi nok alle opp med å være fornøyde over å blitt den lille stuttjukken etter hans utspill i media. Derimot ser han ut til å gå i mot en fantastisk sesong. 15 mål 23 kamper er så langt oppskriften for Judas. Craig Bellamy er en klubbnomade og en villmann, aggresjonen og viljen har han tatt med seg på banen og per dags dato er han en av Premier Leagues mest fryktede angrepspillere, for en hurtighet! Barry vil nok få sjansen i ligacupen nå og mannen er mer enn kapabel nok til å ta den. Han ble jaktet av både Liverpool og Tottenham, men City budet kom før de engang hadde rukket å tenke seg om, dermed tok den balanserende midtbanespilleren turen til City of Manchester Stadium. Disse tre spillerene er alle gode kvalitetspillere som kan skape hodebry for det vaklende forsvaret vårt. Manchester United|Se opp for: Danny Welbeck: Unggutten er bare 18 år, men kampene hoper seg opp og for tiden står han med 24 opptredener for The Red Devils. Welbeck er kanskje den spilleren Sir Alex Ferguson ønsker mer enn noen andre at skal lykkes. Kan han gjøre det Mark Hughes i sin tid gjorde? Jeg er iallefall blant de som mener det og blant hans ivrigste fans. Welbeck kan kanskje til tider virke lat og arrogant på banen, men når du hører han i intervjuene så forstår du fort at gutten har beina godt plantet på bakken. Han er også blant spillerene som har spilt de tre forrige rundene av Ligacupen og som har scoret to mål, det er med andre ord god grunn til at sjefen fortsatt er villig til å sette sin lit til Welbeck for potensialet er der, det ser vi hver eneste gang i avslutningsfasen. Han er iallefall ivrig til å vise seg frem, som seg hør og bør i en klubb med et så stort antall spisser. Analysen: Manchester City er et godt lag, men svakheten kan vi finne på kanten. Hurtige kantspillere må komme seg rundt og få slått inn hvis vi velger å benytte oss av Mame Biram Diouf, han kan utvilsomt være en trussel på hodet. Hvis vi ender opp med Rooney alene på topp eller Rooney og Owen vil jeg helst se at vi prøver å slå i bakrommet. Der bør for engangs skyld en av spissene våre løpe. Det viktigste blir uansett som jeg alltid sier å prøve å holde balltempoet oppe. La ballen gå og la bevegelsene komme foran ballfører. City er et godt lag, men de er ikke et lag på høyde med Manchester United, tempoet vårt skal være høyere og vi skal kunne kjempe dem ihjel hvis det blir nødvendig. I forsvar må vi presse Tevez så fort som mulig, mannen er langt fra noen stjernespiller når han blir presset, ofte trenger han tre eller fire touch på ballen, det kan vi utnytte. Jeg avslutter med å si at jeg virkelig tror og håper dette blir en fantastisk kamp der Welbeck scorer hattrick som jeg fortalte tc47 for en god stund siden nå, urealistisk? Gjett om. Optimistisk? Alltid. Vi er Manchester United og vi skal banke City ned i støvlene. Endret 18. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 The Game, jeg tror du har glemt å inkludere Nani i troppen i den første posten. Ellers, igjen, fantasisk start på en tråd Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva syntes du da, Limbeck? Jeg synes ikke vi skal gi opp Gibson. Han har vert ustabil i de kampene han har spilt, men med mere erfaring kan han legge seg på et ganske så høyt nivå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det jeg snakket om var han og Anderson sammen. Det har vært katastrofe i f.eks Leeds kampen, og Spurs kampen i CC. Det var et par til også, det lover jeg. Husker de ikke nå, har nettopp sovet 6 timer midt på dagen og har kanskje lyst å sove mer. Hmm. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Huff, går glipp av denne kampen (og muligens maaange kamper det neste året, hope not (!).) siden jeg har innrykk klokka 9 på onsdagsmorgen og sitter på nattbuss når denne kampen spilles. Tror forøvrig ikke det blir mye til forestilling, sist kamp jeg gikk glipp av var 0-1 mot Villa så er vant med at det går rett vest når jeg ikke får sett kampene. Vi stiller vel med et relativt reservepregetlag mot Citys beste elleve og på papiret er det et ganske klart tap allerede. Får håpe at Tevez (om han spiller) ikke får til noe særlig. Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. Og hvis vi ikke griper sjansen, ler de. Var bedre å ryke mot Coventry. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. LC gir vel ikke europacup-spill? Er vel bare FA-Cupen som gir det av cupene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. LC gir vel ikke europacup-spill? Er vel bare FA-Cupen som gir det av cupene? Vinneren får være med i Europa League. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. LC gir vel ikke europacup-spill? Er vel bare FA-Cupen som gir det av cupene? Vinneren får være med i Europa League. Ok, var sikker på at det kun var FA-Cupen som ga europacup-spill. My bad. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Dette er vel egentlig Citys sikreste (og letteste) kort til Europacup-spill neste år, så hvis de ikke griper sjansen, ler jeg. Og hvis vi ikke griper sjansen, ler de. Var bedre å ryke mot Coventry. Europa league er bare skamlig så la de le Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjenner mer og mer at ett tap faktisk vil svi, ja! Kommer til å stå om liv og død i det kampen sparkes i gang, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå