Jefe Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Var det corner da? ?!? Den var visstnok borti Rafael på vei ut. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Viss Owen kommer innpå, då blir eg endå surere.. heller diouf no, kanskje han kan skape noe.. Og ja, disse ordene kommer vell å biter meg tilbake i ræven, men la gå Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Første og forhåpentlig siste gang i år jeg er på gråten. Tevez x2, kan ikke forestille meg noe verre. Hvorfor stempler ikke mannen(Valencia?) som er i duell med Tevez skoen hardt i trynet hans. Diouf Diouf Diouf tja, hvordan høres 3x ut? Høres forsåvidt ut som en ganske begredelig kamp so far, så glad jeg ikke har mulighet til å se den på noe vis. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så for meg ut som om Brown var nærmest og skulle angripe ballen, men så fulgte Evans etter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ando har vært MYE bedre enn Fletcher i dag. Seriøst. Feil for meg. Menmen, noe måtte vel gjøres. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Synd for dere dette her altså.. Aiaiai.. Don't thrizzle your schizzle... Stor takk til dommeren for at han ødela kampen. Stor takk. Men uansett, Tevez har scoret mer mål enn Rooney nå i sesongen, 2 mål mer enn han gjorde i hele fjor for oss. Great. Vi har greid å ødelegge kampen selv. Selv om dommeren selv har vært med å ødelegge. Til en viss grad, men straffen var katastrofalt dømt, og ga absolutt City en videre fordel. Uansett, jeg hadde håpet det skulle bli bedre i 2. omgang, men istedet har det bare blitt verre. Eneste som kan redde oss nå, er at spillerne løfter seg de siste 20 minuttene som er igjen. Never-say-die, kom igjen! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Owen inn - Anderson ut. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Akk.. måtte han ha suksess for andre gang denne sesongen Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Og hva faen er det Tevez vil med den feiringa der? Skulle vi savne han fordi han putta en straffe, og en heading på åpent mål? Høhø Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Saklige supportere Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jævla shitty supportere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har du bilde Schjellin? Ja. AAAHHH.... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Smakløst av shittysupporterne. LIGHTER FOR FAEN? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 SOMEONE, kill me now. Jeg har faktisk lyst å dø nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Herregud, Rooney. Chip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå