Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Når de passerer 16meter-streken, har Rafael sluppet taket for 2. gang. Latterlig dømming. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tevez er kvalm og i pausen bør midtbanen vår bli fortalt at de har som oppgave å sparke han ned, få han til å grine. Regner forresten med at håndbevegelsen til Tevez var rettet mot Rooney. Rooney burde feire foran det svinet når han scorer, løpe 60m og gjøre som Ruud gjorde i en landslagskamp. Valencia har min fulle støtte hvis han har lyst til å grisejule Bellamy, vær så god, den karen er ikke så stor selv, men gang på gang ypper han opp til bråk. Valencia, du er en stor kar, løft han opp og kast han i bakken. Et slag i trynet hadde heller ikke gjort noe. Who's that twat from Argentina? C'MON RED DEVILS. Murder them, bloody murder them. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tevez er kvalm og i pausen bør midtbanen vår bli fortalt at de har som oppgave å sparke han ned, få han til å grine. Regner forresten med at håndbevegelsen til Tevez var rettet mot Rooney. Rooney burde feire foran det svinet når han scorer, løpe 60m og gjøre som Ruud gjorde i en landslagskamp. Valencia har min fulle støtte hvis han har lyst til å grisejule Bellamy, vær så god, den karen er ikke så stor selv, men gang på gang ypper han opp til bråk. Valencia, du er en stor kar, løft han opp og kast han i bakken. Et slag i trynet hadde heller ikke gjort noe. Who's that twat from Argentina? C'MON RED DEVILS. Murder them, bloody murder them. FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det dommeren mente var at han holdt 1 gang utenfor, og 1 gang innenfor. Da dømmer dommeren fordel først, og så straffe osv. Men - begge holdingene var utenfor, og den siste kan knapt kalles holding. Elendig dømt. Aaah..Hørte på Kenneth Fredheim (sjeldent jeg faktisk gidder det) når jeg tiltet..Uansett tragisk dømming..Dean hadde en plettfri kamp til denne situasjonen oppsto! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 dommeren var god, helt til han utdelte en feil straffe! Ehm? Så du hva Tevez gjorde? Og Bellamy, to ganger? At de ikke fikk gule er katastrofe, intet mindre. TC, jeg tror nok Bellamy er innenfor den siste gangen Rafael river, men Rafael er ute. Tvilsom straffe, men Tevez skulle hatt gult kort tidlig med sin fot over kneet til Brown. Ufyselig spiller. Nei Raste, feil. Ingenting skjer i feltet, er FAEN ikke nok til straffe, det kan jeg love deg. Og ja, alt annet skjer utenfor. Helvete, COME ON LADS. Vet ikke hvordan vi skal vinne denne kampen på denne banen mot dette laget når dommeren presterer sånn da. VI TRENGER City å få gule kort, vi trenger faen meg det. Vi trenger at de skal få de, for da kan det lett bli rødt på de stygge fittene. Men nei, bare gi oss de gule du. Mike "Cunt" Dean. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Merkverdig hvordan Rafael forholdt seg etter å ha fått straffe i mot. Kunne se det kokte inni han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Plettfri? Hva snakker du om? Han har da hatt flere feil, ref. Tevez med knottene eks. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det dommeren mente var at han holdt 1 gang utenfor, og 1 gang innenfor. Da dømmer dommeren fordel først, og så straffe osv. Men - begge holdingene var utenfor, og den siste kan knapt kalles holding. Elendig dømt. Aaah..Hørte på Kenneth Fredheim (sjeldent jeg faktisk gidder det) når jeg tiltet..Uansett tragisk dømming..Dean hadde en plettfri kamp til denne situasjonen oppsto! Tevez??? Som ikke fikk gult kort. Hva faen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Bellamy vs Valencia og Rafael var begge etter straffe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 TC, muligens jeg har sett feil. Er bare pga kroppen min koker, og jeg har lyst til å kaste alt som jeg har rundt meg i tven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Tevez altså Now that boy, Keane(Robbie). He had class. Robbie Keane? Kven er det? Spøkte du nå? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, enig Wis. Syns at Valencia kjører over de stygge tattisene til Cunt Bellamy. Få heller Collina til å sitte på ræva på midtbanen, enn én kjøpt og betalt dommer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 På tide å vise hvem som er best i byen. Lykke til, gutta! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Slakt Tevez, slakt han som det svinet han er. Game? Glem alt jeg sa om å ikke ønske noen skader, spytt han gjerne i trynet også for det svinet bør sparkes til han slutter å bevege seg. Forresten skammelig at Welbeck ikke er på benk iallefall. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Faen så bra det var da Valencia slengte Bellamy rundt som en salat da sistnevnte skulle leke tøff. Stay down bitch! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Få heller Collina til å sitte på ræva på midtbanen, enn én kjøpt og betalt dommer! Collina er gud. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Faen så bra det var da Valencia slengte Bellamy rundt som en salat da sistnevnte skulle leke tøff.Stay down bitch! Heheheh, jeg glisa godt da også. Bellamy ble plutselig littegranne pusling Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Har gitt opp C+. En gjeng med idiot-ABU'er hele gjengen, ihvertfall nesten hele gjengen. Sky 4TW. Hvis vi taper/avgir poeng på grunn av dommeren IGJEN i dag blir jeg faenmeg gal. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 100 lapp på at vi blir bortdømt også i 2.omg. Feilaktig blåst av for offside er mitt heteste tips. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Var ikke mot Rooney av Tevez, var bare om buingen til supporterne. Fortsatt ekkelt. Ok seriøst. Ingen klaging nå. Vi får se hvordan gutta gjør det nå. Er faen meg større enn Mike Dean klaging, det hjelper ikke. COME ON YOU DEVILS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå