Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (CC)

Old Game

Anbefalte innlegg

Mike Dean, jeg sa det før kampen. Vi ville få en feilaktig straffe mot oss. Å hvorfor får ikke Tevez gult kort?! Eller Bellamy? Måten han flyger inn i Valencia er jo klart gult. Så klipper han ned Rafael! Mike Dean foretar seg ikke noe. Helt opplagt at Mike Dean ferierer i midtøsten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bombe at vi får dommeren mot oss IGJEN. Herregud så mye dritt vi har fått servert fra den kanten i år. Faen meg latterlig.

Straffen = Totalt feil. UDISKUTABELT.

Gult kort på Rafael = Tja. Hvis det var riktig skulle Bellamy hatt TO og vært utvist. Helt vanvittig at han får lov til å holde på der ute som en jævla drittsekk uten å få gult en gang. Elendig dommer.

Lenke til kommentar

Kjøpt og betalt.. Makan til drittdommer.

Kampen ellers er full av futt, men fy faen for et urettferdig møkkamål. Og hva skjer med ingen feiring? Nok et bevis på hvilken ekkel klump av en sviker vi har med å gjøre...

Nå må vi bare feste grep i 2. omgang. Midtbanen vår er veldig med, og jeg er fornøyd med spillet generelt. Litt mer tak i forsvaret kanskje, og de offensive pasningene kan bli bedre, ihvertfall fra noen spillere. Samspill er nøkkelordet. Også håper jeg at noen takler Tevez helt tilbake til Argentina.

Lenke til kommentar

Hva faaaeeeeeeeen er det dommeren holder på med?For en jævla syretrippene klovn!Står og forteller spillerne våre at dette er andre gangen han stopper Bellamy ulovlig!And SO FUCKING WHAT!!!

Du kan jo ikke drite deg ut når hele jævla verden står å ser på deg!Hvor i regelboka står det at 2 små regelbrudd skal bli til 1 straffe?

Og på toppen av kransekaka,så tar verdens største retard straffen og gjør en slags ande-håndbevegelse mot oss eller Rooney..Mannen må jo ha selvinnsikt på lik linje med en krabbe.."Hvorfor er dere så sure på meg?Jeg er bare en stakkars fattig gutt fra buenos aires!"

Skulle tro den kjørlen med kokende vann traff deg i hjernen,ikke i trynet!!

Lenke til kommentar

Fy faen så fantastisk av Wazza på 0-1. BBC viser det nå. FANTASTISK bevegelse.

Drit, vi vet om Bellamy og Tevez som skulle hatt gult, og straffen? Hahaha. Det er faktisk ingenting i jævla feltet. INGENTING skjer jo i feltet??? INGENTING. Er jo ikke noe foul der.

Men ja. Vi har vært gode, og fy faen så mye vi fortjener en ledelse her.

Hyrlen, helt sant. Har lyst å sjekke mailkontoen til Mike Dean nå. Cunt.

Lenke til kommentar

Chillern, tc. Skulle ikke du til City-kompisen din? :p

Judas har offisielt nådd grensa. Nå får de ellers relativt stille supporterne på OT virkelig lade opp stemmene sine, for det kommer til å bli tidenes pipekonsert om en ukes tid. Møkkalag, patetisk at ingen av deres spillere får kort. Gi kort til VDS for hva da? Da skulle Bellamy ha fått et blodrødt kort. Vi er Manchester United, ingen drittdommer kommer til å stoppe oss.

Lenke til kommentar
Hva faaaeeeeeeeen er det dommeren holder på med?For en jævla syretrippene klovn!Står og forteller spillerne våre at dette er andre gangen han stopper Bellamy ulovlig!And SO FUCKING WHAT!!!

Du kan jo ikke drite deg ut når hele jævla verden står å ser på deg!Hvor i regelboka står det at 2 små regelbrudd skal bli til 1 straffe?

Og på toppen av kransekaka,så tar verdens største retard straffen og gjør en slags ande-håndbevegelse mot oss eller Rooney..Mannen må jo ha selvinnsikt på lik linje med en krabbe.."Hvorfor er dere så sure på meg?Jeg er bare en stakkars fattig gutt fra buenos aires!"

Skulle tro den kjørlen med kokende vann traff deg i hjernen,ikke i trynet!!

Det dommeren mente var at han holdt 1 gang utenfor, og 1 gang innenfor. Da dømmer dommeren fordel først, og så straffe osv.

Men - begge holdingene var utenfor, og den siste kan knapt kalles holding. Elendig dømt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...