Fotofashion Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 flere bilder kan sees her: http://www.fotofashion.no/blogg/?p=272 hun var malt i gull, men syntes at sorthvitt passet utrykket bedre. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 på akam så må man tigge på tilbakemelding Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg liker redigeringen. Muligens synsbedrag, men på meg virker det som om modell ikke ser inn i objektivet - får ikke helt øyenkontakten til å stemme. Ser noe over, eller er det øyenredigeringen som slår inn? Edit: Er det noe rart på henne venstre kinn (venstre fra hennes ståsted)? Edit2: Ser det er noe røsk i redigeringen på halsen også, siden jeg først hadde tatt på meg de kritiske brillene Endret 18. januar 2010 av TGB Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 takker litt små fiksa: nei.. hu ser ikke dødt inn i kamera kanskje bitte litt til siden. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er fortsatt noe feil på halsen i skyggepartiet. Du fikk fikset det andre på halsen og kinnet, så mye bedre ut nå Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 ser ikke på de skyggene som feil jeg.. så derfor lot jeg de være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå