sdf123 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei, Jeg fikk ikke med noen operativsystem cd til min laptop. Skal nå formatere og legge inn XP Home på nytt. Jeg har fått tak i en windows xp home OEM .iso som man skal kunne bruke med nøkkelen som er klistret under pcn. Men mitt spørsmål er, hvordan kan jeg enklest på installert xp home via en minne penn, har ikke mulighet til å brenne ut på cd. Er det noen kjekke howtos på det? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Såvidt jeg kan se finnes det ingen enkel måte, det enkleste hadde nok vært om du kunne brenne bildet til en CD. http://www.lockergnome.com/windows/2008/10...sb-flash-drive/ Er den guiden som så best ut, men det virker relativt tungvindt. Godt mulig det finnes enklere måter, men kunne ikke se noen i de guidene som var på de første sidene i google Kanskje det er tida for å prøve Linux Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Er en PC jeg skal selge, så regner med derfor at windows xo vil gjøre den mest salgsbar Fant denne: Step #2: Creating bootable USB 1. Satrt UltraISO (V9.3 or newer version, download here) 2. Choose ‘File’->’Open’from main menu and open file “c:\pebuilder\pebuilder.iso” 3. Choose ‘Bootable’->’Write disk image’ from main menu 4.Insert the USB drive you intend to boot from 5. Choose proper “Write Method”,USB-HDD+ is recommanded 6. Hit “Write” to get a bootable USB drive 7. When it’s done, copy the Windows XP setup files to the USB drive. Please note that you’ll only need the i386 folder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå