Minamo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er på leting etter lengre remixer hvor du har en mix av flere sanger. Vil ha remixer med populære "hits", type hip hop, RnB, reaggeton.. Noen som vet hvor jeg kan lete, eller eventuelt har noen på lager? Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Denne er konge: Hahahaha! :!: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det var nok gjerne ikke det du var ute etter, men har ikke slike mixer hvor 2 sanger blandes et kallenavn? Mashups eller noe slikt. Fant det ikke når jeg googlet, men mener det er noe i nærheten av det. Er veldig stilig når det er gjort bra. Endret 18. januar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenker mer på remixer hvor du har f.eks 1-2 min av hver sang, gjerne hvor sangene overlapper hverandre litt. Du får en "smakebit" av hver sang. Har vært borti flere forskjellige slike, men vet ikke hvor jeg kan finne disse selv. Tenker på noe lignende , men jeg vil gjerne ha en lengre versjon med flere sanger. Også mulig at jeg er helt retard, men hvor kan jeg laste ned disse? Hjelper meg lite at de er å finne på youtube Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Om du har en link på youtube: Så endrer du urlen til http://www.kickyoutube.com/watch?v=yI2_k-StRYo Så velger du mp3 og GO på toppen og venter. Etter en stund blir den grønne baren dom erstatter GO til "DOWN". Høyreklikk og lager, så får du mp3-fil, det er ihvertfall teorien. Endret 18. januar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Viss det er mashups du er ute etter kan du prøve å søke på Robin skouteris på youtube, han har ganske bra mashups. Kan forresten linke: http://www.youtube.com/user/robinsk Ellers så kan du bare søke på Mashup i søkefeltet på youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå