Gjest Guest_Susanne_* Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er blitt kjempeforelsket, og smeltet helt for en mann. Har kjent fra tidligere i livet mitt, men nå tok han kontakt og begynte å prate med meg, og fortalte ting som tydet på at han var betatt av meg. Jeg føler det samme tilbake. Og nå når vi hadde skrevet litt mail att og frem... så ble jeg bare enda mer forelsket.... Men jeg føler ikke akkurat at det hele tiden er godt å være forelsket.... Jeg er livredd... Redd for at han plutselig skal avvise meg.... Redd for at han ombestemmer seg..... Og spesiellt hardt er det når dette er en mann som jeg har felles venner med....... Han virker litt stresset selv i stiuasjonen..... Og da blir jeg enda mer stresset..... Jeg distanserer meg veldig ifra han, pga redsel for følelsene..... og redsel for å gå på en smell... noen som kjenner seg igjen der? Jeg har opplevd noe med en fyr før som var ganske vondt å takle, derfor er jeg denne gangen livredd....... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det må du risikere før eller seinare uansett. Jo før jo betre. Korleis kan du finne ein mann om du ikkje tør legge følelsene i det? Det er rett og slett ein sjanse du må ta. Ein klisjé, I know, men den stemmer ganske bra: Better to have loved and lost than never to have loved at all. Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Enig med Zeph. Om hele tiden vil holde tilbake vil du jo aldri finne noen. Det verste som kan skje er at det ikke funker, og da er det bare å plukke opp sakene sine og komme seg videre i livet Er lite som er bedre enn å være forelsket og alle følelsene som er i sving da. Selv er jeg av den erfaring at om du slipper deg løs og gir litt av deg selv, så får du mye igjen. Uansett om det ikke er et forhold som varer livet ut så har du et bra her og NÅ Lenke til kommentar
Gjest Guest_susanne_* Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, vet det... at jeg bør lære meg å våge..... Våge å vise følelser, våge å gå på en smell, våge det hele.....Og nå stakk jeg unna det hele igjen... Jeg tar avstand fra han hele tiden, for så å si noe osv..... Jeg er livredd å gå på smell..... Redd at han skal plutselig skifte mening.... Dumme ting, vet........Men forstår selv at jeg må jobbe med meg selv med den saken...... Har gått på en big komplisert smell før, som gjør meg ekstra feig.... og redd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå