Gå til innhold

Ser dette bra ut?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skal til å sy i sammen ny pc og har funnet ut at dette er komponentene jeg vil ha:

KABINETT: Raidmax Miditower, Aluminium m/vindu(Microplex.no)

PSU: Lepont strømforsyning, 320W, ATX12V/P4 (Microplex.no)

CPU: P4 socket478 2.6GHz 800MHz 512kB Boxed (PSdata.no)

GFX: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB Retail (Komplett.no)

HKORT: Microstar S-478 Intel 865PE ATX Audio LAN IEEE1394 Raid SATA 800MHz Retail, MS-6728/865PE NEO2-FIS2R (PSdata.no)

MINNE: GEIL 512MB DDR PC3200 400MHz Ultra CL2 5ns Copper Heat Spreader 2,6-2,9V (PSdata.no)

Ser dette bra ut(er litt på villspor i hardware-jungelen for tiden), eller er det noe av de overnevnte artiklene jeg ikke bør satse på?

Dacourt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda er bra den, men å kjøpe geil ram til en stive pris er ikke nødvendig. Kjøp heller twinmos pc3200 til ca 700 pr stykk, 512MB.

Du kan og spare noen hundrelapper ved å kjøpe alle komponentene hos komplett eller psdata.

Takk for svar!

Ja, jeg har tenkt litt på det der med minne. Har lagt inn ordren, men siden h-kortet ikke er kommet enda så kan jeg fremdeles endre på den.

Vil jeg merke stor forskjell på den rammen som jeg har skrevet i listen min i forhold til denne: GEIL 512MB DDR PC3200 400MHz Value CL2,5 5ns AluminiumHeat Spreader 2,5-2,8V, GE5123200B ? Er det noen merkbare forskjeller? Prisen på minnebrikken i listen min er på 1023, mens value-brikken ligger på 663

PSdata hadde ikke grafikkortet så jeg var nødt til å bestille det hos Komplett.

Dacourt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...