Gå til innhold

Ringe og sende gratis sms mellom to telenor/djuice-kunder


Anbefalte innlegg

Hvis du bytter til Djuice, kan dere vell ha Djuice friends? Så kan dere fortsatt ringe gratis til vær deres familie.

 

Nei, abonnementet er utgått. Finnes ikke noe abonnement/tjenester som gir gratis ringing mellom djuice-kunder.

 

Men det var da først og fremst gratis SMS trådstarter var ute etter. Vil de også ringe gratis må de få seg fri familie. Eller bytte operatør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...r/smspakker.jsp

og

http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest.../frikontakt.jsp

 

Disse kan kombineres med ordinære Telenorabonnement (ikke djuice). Hun kan sannsynligvis bytte til Superkontroll uten å bryte evt. bindingstid, det kunne man ihvertfall før. Du er nødt å bytte abonnement for å kunne bestille noen av disse tjenestene, fordi man ikke kan bestille ekstratjenester på utgåtte abonnement. Hadde jeg frifiks ville jeg uansett byttet til frihet. Eneste måten å spare noe på med frifiks kontra frihet er dersom du bruker mindre enn 20 kr i måneden på mobilbruk, og for folk flest har vel så små summer nada å si.

 

Alternativt, hvis hun ikke har bindingstid (jeg vet at en frifikskunde ikke kan ha binding per i dag) kan dere, som tidligere nevnt, begge bytte operatør. Hvis dere ringer mye til hverandre men kun måtelig til familiene, er det ingen vits å prioritere lavpris til mor og far.

Lenke til kommentar
http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...r/smspakker.jsp

og

http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest.../frikontakt.jsp

 

Disse kan kombineres med ordinære Telenorabonnement (ikke djuice). Hun kan sannsynligvis bytte til Superkontroll uten å bryte evt. bindingstid, det kunne man ihvertfall før. Du er nødt å bytte abonnement for å kunne bestille noen av disse tjenestene, fordi man ikke kan bestille ekstratjenester på utgåtte abonnement. Hadde jeg frifiks ville jeg uansett byttet til frihet. Eneste måten å spare noe på med frifiks kontra frihet er dersom du bruker mindre enn 20 kr i måneden på mobilbruk, og for folk flest har vel så små summer nada å si.

 

Alternativt, hvis hun ikke har bindingstid (jeg vet at en frifikskunde ikke kan ha binding per i dag) kan dere, som tidligere nevnt, begge bytte operatør. Hvis dere ringer mye til hverandre men kun måtelig til familiene, er det ingen vits å prioritere lavpris til mor og far.

 

Enig! FriKontakt er verdt investeringen! Ikke bare ringer du mor, far og dama gratis, men i tillegg alle andre Telenorkunder i Norge (og det er ikke rent få...)

 

Jeg er klar over at utgangspunktet for denne tråden var gratis/billig sms. Telenor har flere sms-pakker å velge mellom, men den du uten tvil sparer mest på er SuperSMS.

19 øre pr sms er ikke galt. Med FriKontakt og SuperSMS har du en fastpris på 248kr pr. mnd og regner med at det er Telenor du kommer til å ringe mest til siden familien har frifamilie og dama flytter til Telenor.

Lenke til kommentar
Selvsagt, men å si at han "uten tvil sparer mest på SuperSMS" er jo helt feil dersom han sender 300 sms i mnd.

 

Da kan han vel gå for SMS 250 pakka da. Hvis du regner ut gjennomsnittsprisen for sms-pakkene så er det jo ikke feil å si at man sparer mest pr. sms ved å velge SuperSMS!

Men hvis han sender ca 250 sms pr. måned så passer SMS 250 pakka bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg og Dama har sendt ca. 6000 sms i mnd. hun fikk en mobil regning på 6000 (hun får regning hver 2 mnd.)

hun ble satt på kontant kort med tele2 og nå kan vi ikke sende noenting -.- bare natta og god morgen meldinger.

 

jeg leser dette fordi jeg har tenkt mye på dette, (er i samme situasjon som trådstarter) jeg kommer til å foreslå FriFamilie mellom oss. hadde blitt topp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...