Vegabond Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Jeg lurer på om man mister garantien på telefonen om man installerer ny rom og diverse andre programmer? Er det eventuelt noe man kan gjøre med installasjon av programmer på telefonen som ikke må gjøres med tanke på garanti? Og er det enkelt og få virus osv? Mvh Robert. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Svaret er ja. Sony Ericsson nektet å reparere min Xperia X1 fordi den ikke hadde original boot-rom. Det til tross for at feilen på min har hardware-relatert, space-tasten fungerte ikke. Det ordnet seg etter litt krangling (takk til RMNZR!), men det er nok smartere å flashe tilbake til original ROM før du sender den inn. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Og den rom`n finner man på hjemmesiden til produsenten eller? finner bare oppdateringer... Rart at man ikke kan oppdatere rom`n på tlf selv, når produsenten legger de ut på hjemmesiden... Har en HTC Touch Pro 2 Mvh Robert. Endret 18. januar 2010 av Vegabond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå