MrWoman Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vet ikke om dette er riktig sted å poste men prøvde å søke og sjekke men fant ut at dette var et bra sted! Skal begynne å trene på nautilus i Bergen nå snart og skal ha svømming som en del av min trening. Er mange år siden jeg svømte sist men var god i min tid. Er det noe jeg bør huske på? Bør jeg ta med en person som er god? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
MrWoman Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 hehe, fins det armringer for oss over 100? xD Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 De har vel badevakter, sånn i tilfelle du synker som en stein! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du kommer nok fort inn i det igjen. Er som med å sykle, glemmer det aldri når du først har lært det Lenke til kommentar
MrWoman Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 De har sikkert badevakter! Og håper det er lett å komme inn igjen! Håper å komme inn igjen iløpet av kort tid (noen uker). Men vi får se! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå