w00pla Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 gammel, feilpostet men fremdeles: helvettes rå! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ...og det er faktisk mulig å få tak i et fly til godt under 2 millioner, du kan få tak i privatfly fra kr. 160 000. Det er ikke så mye dyrere! :wink: Forresten er det nok antageligvis bare masse screenshots på skjermene, for FS har ikke støtte for mer enn tre (kansje fire) skjermer. Hva tror du alle pc-ene under skrivebordet gjorde? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva tror du alle pc-ene under skrivebordet gjorde? Han har seff koblet de i cluster så han får heftig ytelse 8) Lenke til kommentar
Logan Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Det er så ufattelig mange på trynet poster, her på "Hjelp, jeg skal ha ny PC" Hva gjør denne "jeg vil spise vaffler med mormor" - tråden her? Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bare for å øke useriøsiteten enda ett hakk så -kan- du faktisk få fly for helt ned til 30 000,- (mikrofly) Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bare for å øke useriøsiteten enda ett hakk så -kan- du faktisk få fly for helt ned til 30 000,- (mikrofly) For ikke å snakke om modell fly, disse er enda billigere så var det bare å komme i forkjøpet av "smartazzen" som skulle komme med at det ikke er relatert med flysim, eller.no. det var nå snakk om PRIS! Lenke til kommentar
Toas Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Feil post som Thomas legge...må ler av det.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 snakk om gammel ja... fra 1999 elns.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 jeg kjører ikke fly opp fra vei Takk for inn legg min post :smile: god sommer :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Posten er feilpostet og stenges. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg