Flop|s Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noen har som har sett en test av denne radiatoren? Eller har en selv? Har jaktet rundt der jeg bor etter en sånn type radiator, men har ikke funnet en enda.. Sikler etter å få kutta ut radiatorvifta som jeg hører godt når jeg prøver å sove, men er litt usikker på om jeg har lyst til å betale så mye for en (kommer vel på rundt 700,- med frakt)... Noen synspunkter? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 700 kroner er da ikke så gæli for en helt lydløs radiator er det?! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Sant nok, men lurer på om den vil fjerne nok varme? Den minste på 11kg fjerner ca 500w, er det nok når jeg kjøler CPU/GPU/NB med vannkjølinga? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, burde klare det, men hvordan de kommer fra til 500W varme er en annen sak. Sies jo at BIX skal klare over 500W eller noe også... og det må være med en orkan gjennom radiatoren. BIX spec : More than DOUBLE the performance at the compact Black Ice Prime form factor: rated for 790KCal per hour (3134BTU per hour) or 919Wh. Tipper vannet blir rimelig varmt før du kan fjerne 500Watt også.. Så for å holde vanntempen nede ville jeg nok tatt et hakk muligens.. _p_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå